آفتاب

چرا نباید از اهمیت کاتالوگ های چاپ شده غافل شوید



ظهور خرید آنلاین نحوه مصرف کنندگان برای خرید وسایل و ابزارهایی را که بازاریاب ها برای هدایت مشتری به سمت قیف فروش استفاده می کردند ، کاملاً با چاپ دیجیتال دگرگون کرده است.

در گذشته زمانی وجود داشت که کاتالوگ های چاپ شده از بهترین گزینه های خرده فروشان برای نمایش محصولات و خدمات خود برای جلب مشتری در نظر گرفته می شدند. اما ظهور خرید آنلاین نحوه مصرف کنندگان برای خرید وسایل و ابزارهایی را که بازاریاب ها برای هدایت مشتری به سمت قیف فروش استفاده می کردند ، کاملاً با چاپ دیجیتال دگرگون کرده است.


 چاپ کاتالوگ


با خواندن تاکنون ، اگر فکر می کنید چاپ کاتالوگ کاملا از بین می روند ، ممکن است اشتباه کنید. در حقیقت ، یک مطالعه در سال 2020 نشان داد که تبلیغات کاغذی بخشی از مغز ما را فعال می کند که مطلوبیت و ارزش را به تبلیغات برجسته بیش از رسانه های دیجیتال اختصاص می دهد. و اگر به فکر پول اضافی هستید که برای تهیه کاتالوگ های چاپی باید هزینه کنید ، نگاهی به مزایای ارائه شده توسط این ابزار ضروری در هنگام فروش و بازاریابی مثلا در تولید کاتالوگ سفر برای تور استانبول داشته باشید.

تجربه لمسی: تجربه لمسی ارائه شده توسط کاتالوگ های چاپی به راحتی قابل مقایسه نیست. با نسخه های دیجیتالی ، حتی نمی توانید به داشتن حس لامسه ، بو و بینایی فکر کنید. و بسیاری از مصرف کنندگان هستند که نمی خواهند این تجربه غنی را دور بریزند. علاوه بر این ، درصد قابل توجهی از مردم این روش را دوست ندارند زیرا احساس عجله نمی کنند. این بدان معناست که اگر کالاها / خدمات خود را به بهترین شکل به نمایش بگذارید ، شانس قابل توجهی در بهبود فروش خود دارید. مثلا یک شرکت اجاره کروز در شهر ترکیه برای سفر به این کشور از بروشور تبلیغ مسافران تور آنتالیا استفاده کرد و عکس های با کیفیت و جذاب از شهر آنتالیا را در آن قرار داد و به طرز چشم گیری رشد بی سابقه ای را شاهد بود

تجربه بهبود یافته در همه کانال: بازاریاب ها اکنون از کاتالوگ ها برای ایجاد تجربه ای کاملا شخصی با کمک محتوای ارزشمند استفاده می کنند. به گفته بسیاری از خرده فروشان ، ادغام کاتالوگ ها با فروشگاه و فعالیت های تجارت الکترونیکی کلیدی در ارائه بهترین تجربه از طریق کانال به مشتریان است.

مرجع آینده: یکی از بزرگترین مزایای استفاده از کاتالوگ های چاپی این است که بسیاری از مصرف کنندگان با تمایل آنها را برای مراجعه در آینده نگه می دارند. و هنگامی که در آینده نیازی به وجود آید ، ممکن است فرد از طریق فهرست فهرست شده و از شما سفارش بگیرد. ذخیره کاتالوگ برای بعداً به معنای قرار گرفتن در معرض دید بیشتری نسبت به نسخه های دیگر است. علاوه بر این ، هنگامی که کل محصولات خود را در کاتالوگ وارد می کنید ، مصرف کنندگان هدف شما می توانند در اوقات فراغت آن را باز کنند و همه چیزهایی را که ارائه می دهید مشاهده کنند ، که همچنین احتمال تبدیل شما را افزایش می دهد.


 چاپ کاتالوگ


یک هویت تجاری منحصر به فرد: یک کاتالوگ چاپی می تواند با ایجاد یک هویت تجاری منحصر به فرد ، به شما کمک کند از رقابت بالاتر بروید. این همچنین به مشتریان هدف شما نشان می دهد که شما کارها را به روش صحیح انجام می دهید و به چیزی کمتر از بالاترین کیفیت رضایت نخواهید داد ، حتی اگر این کار به شما نیاز داشته باشد تا بیشتر از این کار را انجام دهید.

خلاصه آن:

به بیان ساده ، هیچ چیز را نمی توان با یک کاتالوگ چاپ شده زیبا مقایسه کرد وقتی که صحبت از اعتبار و ماندگاری می شود. بیشتر و بیشتر ، بازاریاب ها به دنبال نام تجاری جامد هستند که فقط با چاپ می تواند با ایجاد کاتالوگ های چاپی ارائه شود که به منظور لذت بردن ، مطالعه و حتی روی میز قهوه نمایش داده می شود. بنابراین ، اگر شما یک خرده فروش هستید که سعی در ارائه داستانی کاملاً دقیق از نام تجاری خود دارید ، شاید بهترین زمان برای کاوش در کاتالوگ های چاپی باشد تا موفقیت در تلاش کارآفرینی خود را به مرحله بعدی برسانید.شما میتوانید در تمام صنعت های تولیدی و خدماتی از کاتالوگ و بروشور استفاده کنید الان چند سالی است که صنایع گردشگری بوم گردی از کاتالوگ های با کیفیت برای معرفی محل و زیست گاه خود استفاده میکنند و توانسته اند برای شهر خود از طریق توریست درآمد زایی داشته باشند

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی کمک به شما در چاپ کاتالوگ ، در صورت تمایل با چاپ آرمانی از طریق ایمیل یا تلفن تماس بگیرید.






وبگردی