آفتاب

رزرو اینترنتی زمین چمن در ایران در آسان اسپورت



دوستان می توانند از طریق آسان اسپورت زمین چمن، سالن فوتسال، زمین تنیس و ... را بصورت اینترنتی رزرو نمایند.

زمین چمن، فرش سبز گسترده

اگر به تازگی بازی فوتبال و یا جمع آوری اطلاعات در خصوص آن را شروع کرده باشید، شاید دانستن در مورد زمین چمن آنچنان حیاتی نباشد اما می تواند به شما دید باز تری برای درک فوتبال بدهد. هنگامی که به زمین چمن، این زمین مستطیل سبز نگاهی می اندازید، شاید متوجه شوید که این زمین چمن:
1- 91 متر طول دارد.
2- زمین بازی دارای نوار هایی در فاصله ی 4 متری اطراف زمین است.
3- همچنین نوار های کوتاه تری وجود دارد که در فاصله ی 1 متری قرار گرفته اند و در تصویر دیده نمی شوند.
4-  در هر انتهای میدان بازی, یک منطقه پایان (بخش قرمز با خطوط مورب) است که ده یارد امتداد دارد؛ زمانی که یک بازیکن توپ را به منطقه پایان می‌رساند, ضربه به گل زده می‌شود.
5- زمین چمن حداکثر ۱۲۰ متر طول و ۱۶۰ متر عرض دارد.


 

مشخصات سالن فوتسال شیراز طبق قوانین فیفا

1- سطح زمین سالن فوتسال شیراز نباید از بتون یا سیمان باشد.
2- علائم و خطوط روی زمین فوتسال، باید کاملا مشخص و واضح کشیده شده باشند.
3- ابعاد یک سالن فوتسال در بازی های غیر بین المللی باید طولی بین 25 تا 42 متر داشته باشد و عرض آن 16 تا 25 متر باشد. Run-off در زمین فوتسال بسته 2 در 2 و یا 3 در 3 است و در زمین های باز 2 در 2 می باشد.
4- ابعاد زمین فوتسال برای بازی های بین المللی نیز طول بین 38 تا 42 متر و عرض بین 20 تا 25 متر است.
5- دروازه در سالن فوتسال شیراز در مرکز هر خط افقی دروازه واقع شده است.
6- رنگ تیر دروازه باید از رنگ زمین فوتسال متفاوت باشد.
7- قوس کرنر باید یک چهارم دایره ای به شعاع 25 سانتی متر در هر چهار گوشه ی زمین رسم شود.



 

ورزش لاغری در خانه جایگزین باشگاه های گران و ارزان

یک خبر خوب!
اگر به هر دلیلی امکان رفتن به باشگاه را ندارید، می توانید در خانه ورزش کردن را شروع کنید؛ بر خلاف باور عموم ورزش در خانه و بدون تجهیزات نیز می تواند به راحتی شما را لاغر کند و بدن و عضلات شما را تقویت کند مخصوصا برای افراد مبتدی. به مرور در صورتیکه پیشرفت حاصل شد، می توانید وسایل ساده ای تهیه کنید و خود را به چالش بکشید. تنها چیزی که برای شروع ورزش لاغری در خانه به آن نیاز دارید، کمی انگیزه است. زمانی که شروع کنید حرکات شما را جلو می برند. ضربان قلب و عرق کردن، مانند شعله ای شما را روشن می کنند.  


 

تفاوت بین ورزش در باشگاه و ورزش لاغری در خانه

می دانیم که ورزش در باشگاه و خانه تفاوت دارند؛ برای بسیاری از آدمها شاید این تفاوت، فردی به حساب بیاید اما نکته هایی وجود دارد که تفاوت ورزش در خانه و ورزش در باشگاه را به خوبی بیا می کند.
اولین نکته ای که در تمرین در خانه به شکل واضحی مشاهده می شود، کاهش هزینه های شماست؛ حتی اگر شما به طور آنلاین در خانه با مربی ورزش کنید.
نکته ی بعدی ورزش در خانه، صرفه جویی در زمان شماست. شاید زمانهایی که برای هماهنگ با زمانبندی شما هست، باشگاهی شروع به فعالیت نکند.
امکانات شما برای ورزش لاغری در خانه ممکن است محدود تر باشد اما هر فردی در خانه احساس راحتی بیشتری می کند.

رزرو اینترنتی آسان با آسان اسپرت

آسان اسپرت را می توان بهترین سایتی که می توان از طریق آن برای کلاس ها و باشگاه ها اقدام کرد، به شمار آورد. از دسته بندی های مختلفی که در این سایت قرار گرفته است، می توانید رشته ها، مربی ها و مجموعه های ورزشی را انتخاب کنید. همینطور که با استفاده از فیلتر های این سایت می توانید قیمت ها، ارزان ترین، گرانترین و همینطور پر مخاطب ترین گزینه ها را مشاهده کنید.
شاید در مقایسه با گذشته کسی فکرش را نمی کرد که بتوان با یک کلیک مسیر های طولانی را پیمود، زمان را ذخیره کرد و همزمان بهترین کیفیت را دریافت کرد؛ اما امروزه علاوه بر همه ی اینها مقایسه نیز برای شما فراهم است. لازم نیست برای رفتن و اقدام کردن، زودتر از سرکار خود خارج شوید و یا مرخصی بگیرید.

اجاره آنلاین؛ هدیه ی این روزهای تکنولوژی

گرچه که روش های سنتی رزرو های، سالن فوتسال شیراز زمین ها و کلاس های ورزشی هنوز وجود دارند، اما استفاده از آنها کمتر بین ورزشکاران رایج است. به خاطر وقت و انرژی ای که اجاره های حضوری از افراد می گیرند، ورزشکاران و افراد ذی ربط به این فکر افتادند که بستری در اینترنت فراهم کنند که بتوان راحتتر کلاس ها و زمین های فوتبال را بررسی و انتخاب کنند.
از مزیت های این کار میتوان به تنوع و گستردگی خدمات اشاره کرد. از قیمت گرفته تا مربی و لوکیشن را می توانید به راحتی انتخاب کنید. سرعت عمل مورد دیگری است که اجاره آنلاین برای شما فراهم کرده است. لازم نیست ساعتهای زیادی را با واسطه های این کار به بحث بنشینید؛ به راحتی می توانید از خدمات مورد نیاز خود مطلع شوید و آنها را برطرف کنید.




وبگردی