آفتاب

واکنش جنبش یاران جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین نسبت به اعلام صدور تقویم جدید اشغالگری آل خلیفه



جنبش یاران جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین: ملت بحرین اعلام صدور تقویم جدید اشغالگری آل خلیفه که به پیروی از شیوه (روز شمار و تقویم الزباره و بحرین) که به دستور دیکتاتور حمد بن عیسی تنظیم و منتشر شده است را هرگز قبول نخواهند کرد .

بسم الله الرحمن الرحیم
قال الله سبحانه و تعالی  : (يا أَيُّهَا الَّذينَ آمَنُوا لا تَتَّخِذُوا الْيَهُودَ وَ النَّصاري‏ أَوْلِياءَ بَعْضُهُمْ أَوْلِياءُ بَعْضٍ وَ مَنْ يَتَوَلَّهُمْ مِنْکُمْ فَإِنَّهُ مِنْهُمْ إِنَّ اللَّهَ لا يَهْدِي الْقَوْمَ الظَّالِمينَ) هان ای کسانی که ایمان آوردید ، یهود و نصارا را دوستان خود مگیرید که آنان دوست یکدیگرند و کسی که ( از شما ) آنان را دوست بدارد خود او نیز از ایشان است ، چون خدا مردم ستمکار را به سوی حق هدایت نمی کند .
در پی اعلام عبد الرحمن بن راشد آل خلیفه  (رئیس به اصلاح مجلس عالی شئونات اسلامی و رئیس کمیته عالی تقویم بحرین) که با دستورات دیکتاتور یهودی صهیونیستی و فاشیست بحرین حمد بن عیسی مقرر گردیده تا تقویم کشور بحرین برای سال قمری جدید (1443) به پیروی و براساس روز شمار الزباره و بحرین {زباره در قطر و بحرین} و معیارهای شرعی ، علمی و فلکی خودشان تدوین و ارائه شود ، و به زعم آنها این روش تدوین تقویم در امتداد شیوه و روش دانشمندان بحرین قدیم برای تعیین اوقات نماز و مناسبت های دینی و غیره در سال 1783 میلادی مصادف با سال اشغال بحرین توسط خاندان آل خلیفه می باشد .
شایان ذکر است کمیته عالی مذکور با نظارت و بر اساس نظرات فردی به نام (شیخ عبد الرحمن الزواوی) مشغول به کار است و وی از ستایش گران و سخنرانان درباری  معروف آل خلیفه  به شمار می رود .
جنبش یاران جوانان انقلاب 14 فوریه با اطمینان کامل اعلام می کند که فرزندان ملت بحرین و ساکنین اصلی و بومی آن و صاحبان واقعی این سرزمین هرگز به این تصمیم و اعلام رژیم اشغالگر و دزدان دریایی آل خلیفه توجه نکرده و از آن پیروی نخواهند کرد . ملت ما از یاد نخواهند برد که این خاندان از الزباره در کشور (قطر) شبانه به این سرزمین آورده شده اند و شبانه آن را اشغال کردنند و ساکنان بومی و اصلی بسیاری را به قتل رسانند و به نوامیس بسیاری تجاوز و هتک حرمت نمودنند ! .خانه ها و مساجد و حسینیه های بسیاری را به آتش کشانند و با فدائیان و اراذل و اوباش داعشی خود هرکار زشتی و ناروایی که ممکن بود بر علیه ملت بحرین به بار آوردند، که لکه ننگ آن تا ابد از پیشانی آنها و پیشانی انسانیت پاک نخواهد شد .
تدوین و اعلام تقویم جدید در پی اختلافات بی شمار رژیم آل خلیفه با کشور قطر  صورت گرفته مخصوصاً آن که در روزهای اخیر مشاجرات کلامی بین این دو حکومت بالا گرفته است .
بنابراین باردیگر اعلام می کنیم که ملت بحرین در همان آغاز انقلاب 14 فوریه در سال 2011 میلادی و در پی درخواست مطالبات به حق خود مبنی بر تعیین سرنوشت با شعارهای  (مرگ بر حمد ، مرگ بر حمد ) و ( مردم خواستار سرنگونی رژیم هستند ) و مخصوصاً شعار (دیدار پایان یافته .... به الزباره قطر بازگردید) مراتب خشم و انزجار خود را از اشغالگری قبیله جنگ طلب و مزدوران ، راهزنان و دزدان دریایی  آل خلیفه بار ها اعلام نمودند و خواستار اخراج آنها از سرزمین خویش و پایان دشمنی ها و جنایات این رژیم منحوس در کشورشان شده اند . آنها می بایست از همان جایی که آورده شده اند ، بازگردند . اگر حاکمان قطر و مردم دوست و برادر قطر نمی خواهند حاکمانشان به الزباره بازگردند . پس باید به همان سرزمین نجد و سرزمین پسرعموهایشان کویت بازگردند . این ها و کسانی که از آنها حمایت می کنند همان راهزنان ، دزدان دریایی و دزدان سرگردنه ای هستند که با ظلم و ستم ، قتل و تجاوز و برپایی رژیم فراگیر و استبدادی نه تنها مردم را در ساختار قدرت و حکومت مشارکت نمی دهند،بلکه با چپاول ثروت های مادی و معنوی مردم این سرزمین، جیب ها و حساب های شخصی خود و خاندانشان را در کشورهای غربی روز به روز بیشتر و روز افزون تر می گردانند .
جنبش یاران جوانان انقلاب 14 فوریه ، تاریخ 1783 میلادی را سال سیاه و سال نکبت  برای بحرین و ملت آن به شمار می آورد . این سال ، سال اشغال سرزمین بحرین توسط جنگ جویان و قبیله جاهلی ، اٌموی ، سفیانی ، مروانی و یهودی آل خلیفه است . بنابر این ملت ما تا رسیدن به استقلال و تمامیت ارضی خود از مبارزه و جهاد دست برنخواهند داشت .
این جهاد و مبارزه تا پاک شدن این لکه ننگ از پیشانی تاریخ بحرین ادامه خواهد داشت ، و ریشه های این قبیله جنگ جو و اشغال گر توسط بازوان پر توان جوانان ملت بحرین  قطع خواهد شد و نظام سیاسی مردم سالار چند حزبی و بازگشت مشروعیت حکومت توسط مردم برپا خواهد شد .  این ملت طرح های فریبکارنه اصلاحات سیاسی و الطاف ملوکانه پادشاه و دیکتاتور حمد بن عیسی و ولی عهدش سلمان را قبول نداشته و نخواهند داشت .
آحاد ملت قهرمان بحرین در سالروز شهادت دو شهید سعید انقلاب خود (شهیدان احمد الملالی و علی العرب) که به دستور دیکتاتور فاشیست بحرین حمد بن عیسی اعدام و به شهادت رسیده اند و همزمان با اعلام مخدوش نمودن تاریخ و تقویم بحرین و ارتباط دادن این تاریخ با سالگرد اشغال بحرین توسط رژیم ، مراتب انزجار و محکومیت خود را از این اقدامات تحریک آمیز و توهین آمیز اعلام می دارند . ملت ما همچنان به خون شهیدان وطن و اصول و ارزش های انقلابی و آرمانی خود وفادار هستند و با آگاهی و بصیرت در راه مبارزه و انقلاب خود ثابت قدم و استوار باقی مانده اند و تسلیم خواسته ها و ستم های آل خلیفه نخواهند شد .و تا مرز شهادت و یا پیروزی نهایی بر این راه و خط مشی حسینی (ع) باقی خواهند ماند .
ملت ما با آغاز انقلاب شکوهمند 4 فوریه در سال 2011 میلادی و برپایی تظاهرات و راهپیمایی های باشکوه مشروعیت رژیم آل خلیفه را از همان روز های آغازین برای همیشه از بین بردند و با سردادن شعارهایی از جمله ( دیدار به پایان رسیده .... به همان جایی که آمده اید به شهر "زباره" در قطر بازگردید) مراتب خشم و نفرت خود را از اقداماتات تجاوزکارانه آنها و عدم سازش با آنها اعلام داشته اند . این مردم با رژیمی که با دشمن صهیونیستی سازش کرده و سفارت خانه هایشان را در دو پایتخت افتتاح کرده اند، هرگز سازش و صلح نخواهد کرد و مشروعیت رژیم آل خلیفه و بازگشت به پیمان اشتباه جدید (میثاق ملی جدید) را نخواهند پذیرفت و در یک کلام به آل خلیفه می گویند که از کشورمان بیرون بروید.




وبگردی