آفتاب

طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی مورد بازبینی قرار می‌گیرد



نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی دقیق‌تر بررسی، بازبینی و مورد مطالعه و تحقیق قرار می‌گیرد.

مهر: حجت‌الاسلام موسی احمدی ظهر جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اولویت اصلی ما در مجلس شورای اسلامی حل مشکلات مردم است و تلاش داری با تصویب قوانین مناسب بار مشکلات را از دوش مردم برداریم.

وی در مورد طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی بیان کرد: این طرح در کمیسیون مشترک با حضور کارشناسان مختلف بیشتر و دقیق‌تر بررسی، بازبینی و مورد مطالعه و تحقیق و تعمق قرار خواهد گرفت.

نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: برای اینکه مردم از این طرح اطلاع لازم را داشته باشند، متن آن را به رسانه‌ها ارسال کردم.

وی با بیان اینکه روح طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی با چیزی که این روزها مطرح شده تفاوت دارد افزود: ما در همه امور مردم را مد نظر داریم و مجلس با این طرح قرار نیست در مقابل مردم بایستد.

احمدی با بیان اینکه این طرح نیاز به بررسی و کارشناسی بیشتر دارد تاکید کرد: در فراکسیون انقلاب اسلامی پیشنهاد دادم قبل از طرح، مناظره بین موافقین و مخالفین صورت بگیرد تا شفافیت کامل اتفاق بیافتد.

وی خواستار ارائه پیشنهادهای مردم در مورد این طرح شد و گفت: از نظرات کارشناسان و خبرگان این حوزه بهره می‌بریم تا به بهترین شکل تدوین و تصویب شود.


وبگردی