آفتاب

بیوگرافی میثم شکری ساز، کارآفرین جوان



شکری ساز، یک کارآفرین نوظهور 35 ساله است که توانست در سن کم به موفقیت های زیادی دست یابد. در این مطلب قصد داریم بیوگرافی میثم شکری ساز کارآفرین را مرور کنیم. در صورتی که شماهم به کارآفرینی علاقمند هستید پیشنهاد میکنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

میثم شکری ساز 35 ساله درحال حاضر دارای بزرگترین مرکز آموزش مجازی در ایران و مدیر هولدینگ بزرگ پارس پندارنهاد است. او از یک دهه پیش زمانی شروع به راه اندازی کسب و کار خود کرد که کم تر کسی به فکر راه اندازی کسب و کار بود. وی با تاسیس "مرکز توسعه آموزش مجازی پارس" توانست نوع دیگر از آموزش (مجازی) را به جامعه معرفی کند. بخش زیادی از فعالیت های دکتر شکری ساز در حوزه ی آموزش مجازی است و در حال حاضر مدیریت هولدینگ پارس پندار نهاد و مجموعه های کوچک و بزرگ آن را به عهده دارد و همچنین به ارائه مشاوره حرفه ای در زمینه مدیریت کسب و کار و کارآفرینی نیز می پردازد. اما این تنها بخش فعالیت های ایشان نیست!
 

تحصیلات میثم شکری ساز

باید بگوییم که میثم یکی از کارآفرینان جوان استان اصفهان است که موفق به دریافت مدرک دکتری کارآفرینی از دانشگاه آزاد اسلامی، کارشناسی ارشد MBA شد و کارشناسی مهندسی صنایع خود را از دانشگاه اشتنبایس برلین آلمان و امیر کبیر تهران دریافت کرده است. همان طور که در بالا هم اشاره شد وی به عنوان یکی از کارآفرینان فعال ایران در سال 1396 و یکی از مدیران فناوری اطلاعات برتر کشور شناخته شد.
دکتر شکری ساز امروز به عنوان یکی از برترین و برجسته ترین مشاوران در زمینه بازاریابی، مدیریت، ارتباطات و منابع انسانی شناخته می شود. همچنین وی علاوه بر فعالیت هایی که ذکر شد در ترجمه و نوشتن کتاب های پرمحتوا و کاربردی نیز فرد فعالی هستند و تا امروز کتاب هایی از جمله استوار، توهم باهوشی، روابط فرد و سازمان، مذاکره با دستان خالی و غیره را به جامعه علمی کشور عرضه کرده است.
میثم شکری ساز کتاب توهم باهوشی خود را بعنوان یکی از بهترین اثر های خود نام برده است. سایر افتخاراتی که ایشان تاکنون کسب کرده اند می توان به دریافت لوح سپاس وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اشاره کرد و لازم به ذکر است که مدارک ارائه شده از طرف موسسات آموزشی، دکتر میثم شکری ساز که پس از پایان دوره به دانش پذیران اعطا می شود مورد تایید این وزارت خانه است.
مطلب پیشنهادی: دوره های آموزشی میثم شکری ساز
 

آشنایی با استارتاپ های دکتر میثم شکری ساز

شاید با خود بگویید که محال است جوانی با این سن و سال کم به این همه موفقیت دست یابد؛ اما می توان میثم را بعنوان یک نمونه عینی معرفی کرد. میثم شکری ساز توانست در سن کم به موفقیت های بزرگی مانند مدیریت چندین سیستم آموزشی بزرگ و نویسندگی چندین کتاب مهم در حوزه بازاریابی و برگزاری دوره های سنگین و حرفه ای در زمینه مدیریت کسب و کار دست یابد.
برخی از استارتاپ هایی که دکتر شکری ساز راه اندازی کرده اند عبارتند از:
•    هولدینگ پارس پندار نهاد
•    موسسه آموزش مجازی پارس
•    آموزشگاه فنی حرفه ای فن پردازان
متاسفانه جوانان با ورود به دانشگاه در رشته های خاص و محدودی وارد می شوند، که شاید فضا برای کار همه این فارغ التحصیلان در آن حوزه ها نباشد. بنابراین زمانی که شما بر اساس نیاز بازار کار آموزش ببینید، راحت تر می توانید کار پیدا کنید. لازم به ذکر است که در این قسمت، علاقه شما نیز بسیار درگیر است و مهم است که حتما رشته انتخابی شما براساس علاقه شما باشد. میثم شکری ساز با پرورش همین ایده قراردادن علاقه در اولویت در دهه هشتاد موسسه آموزش مجازی پارس را راه اندازی کرد.
در این موسسه هر موضوعی که فکرش را بکنید به دانشجویان آموزش داده می شود، فقط کافی است بازار کار آن حوزه فعال و داغ باشد! جوانان زیادی با حضور در این دوره ها توانستند به عنوان نیروهای متخصص و حرفه ای وارد بازار کار شوند و در شرکت های بزرگ مشغول به کار شوند. در گذر زمان این موسسه آموزشی رشد کرد و به شکل کلاس های حضوری و آنلاین فعالیت خود را ادامه داد. در همین مسیر شکری ساز نیز هولدینگ پارس پندار نهاد را تاسیس کرد و سعی کرد برای رشد کسب و کارش جوانان مستعد و کارآزموده ای را جذب خود کند که برخی از همین جوانان همان دانشجویان آموزشگاه پارس بوده اند. مواردی که در بالا خواندید تنها بخشی از بیوگرافی دکتر میثم شکری ساز بود.





وبگردی