آفتاب

گفت وگو با امیرعلی اسلامی، پسر با استعداد عرصه بازیگری و مدلینگ:

علاقه زیادی به بازیگری و مدلینگ دارم/ به علاقه امیرعلی در بازیگری احترام گذاشتیم



امیرعلی اسلامی پسر باهوش و مودب و خوش سیمای کشور که علاقه بسیاری در زمینه بازیگری و تبلیغات تیزر و مدلینگ دارد. امیرعلی در حال حاضر قصد دارد با ورود به کلاس‌های بازیگری به طور اصولی و حرفه ای قدم به عرصه بازیگری بگذارد.

هادی گرجی ـ آفتاب: گفت وگویی با وی ترتیب داده ایم که از نگاهتان می‌گذرد:
در ابتدا خودت را معرفی کن؟
امیر علی اسلامی هشت ساله و در حال حاضر کلاس دوم هستم و می‌خواهم به کلاس سوم بروم. بسیار علاقه مند به حوزه بازیگری و مدلینگ و تبلیغات هستم.
چرا به بازیگری و تبلیغات علاقه مند هستی؟
خیلی دوست دارم بازیگر بشوم و از همان ابتدا علاقه زیادی به بازیگری و مدلینگ داشتم چرا که احساس می‌کنم در این زمینه استعداد دارم و خوب می‌توانم تبلیغ کنم.
چقدر اهل دیدن سریال و فیلم هستی؟
خیلی از فیلم‌ها و سریال‌ها را می‌بینم چون معتقدم برای بازیگر شدن باید فیلم زیاد دید و یکی از فیلم های مورد علاقه من فیلم خوب، بد، جلف است
در حال حاضر دوست داری برای موفقیت در بازیگری چه کارهایی کنی؟
ابتدا می‌خواهم برای کلاس‌های بازیگری ثبت نام کنم تا با علم و از راه درست و اصولی وارد این حوزه شوم.
کار تیزر تبلیغاتی هم انجام داده ای؟
بله برای یک ژرونال لباس بود که کار تبلیغاتی کردم.
در پایان چه صحبتی داری؟
خیلی تشکر می‌کنم از شما و آقای علی نیرومند که در زمینه استعداد یابی قدم بر می‌دارند و تشکر ویژه از پدر و مادرم که همیشه حامی و همراه من بوده اند.
مادر امیرعلی:
خانم چرا به علاقه فرزندتان احترام گذاشتید تا به سمت و سوی علاقه خود یعنی بازیگری برود؟
به نظر من امیرعلی استعداد دارد و می‌تواند در عرصه بازیگری و تبلیغات تیزرموفق ظاهر بشود.به هر حال ما والدین وظیفه داریم به علاقه فرزندانمان احترام بگذاریم و البته که آن‌ها را در مسیر درست هدایت کنیم.
دیگران چه نظری داشتند؟
با توجه به علاقه ای که امیر علی دارد و صحبت‌هایی که دوستان و اقوام در مورد امیر علی داشتند به این عنوان که امیرعلی می‌تواند در فیلم‌ها و تیزرها خوش بدرخشد من و همسرم تصمیم گرفتیم که راهی را برای امیرعلی انتخاب کنیم که هم در درجه اول علاقه امیر علی است و هم به زعم سخنان دیگران دارای استعداد است.
برای کلاس‌های بازیگری اقدامی کرده اید؟
خیلی دوست داریم که امیرعلی را در ابتدای کار به کلاس‌های بازیگری برود و این روزها در نظر داریم امیرعلی را به یک آموزشگاه خوب در زمینه بازیگری بفرستیم.
از امیرعلی و اخلاقش بگویید؟
امیر علی پسر با استعداد و خوش اخلاقی است و به شدت متن‌ها را به خوبی حفظ می‌کند و امیدوارم در آینده نزدیک من و همسرم امیرعلی را در قامت یک بازیگر و کسی که در زمینه تیزر می‌تواند موفق ظاهر شود را مشاهده گر باشیم.





وبگردی