آفتاب

میثم شکری ساز کیست و نبوغ مدیریت را چطور آموخت؟



نبوغ مدیریتی، فاکتور مهمی است که در وجود همه مدیران موجود نیست. اگر مدیری از این موهبت برخوردار نباشد و برای کسب ان تلاشی نکند، جایگاه مناسبی نخواهد یافت. میثم شکری ساز جوانی شایسته با نبوغ مدیریتی است که در اوج جوانی به شکوفایی رسیده است. در این مطلب درباره او مطالب مهمی را می خوانید.

مدیریت نبوغ می خواهد. بله درست شنیدید. اگر نبوغ مدیریتی نداشته باشید، مانند میلیون ها آدمِ عادی هستید که برای مدیریت ساخته نشده اند. اغلب افراد دوست دارند که رهبری مجموعه ای از افراد را بر عهده بگیرند. مثلا اگر یک کلاس درس را در مدرسه در نظر بگیرید، رقابتی برای مبصر شدن میان دانش آموزان مشاهده می کنید. اینکه عده ای گوش به فرمان شما باشند و با توجه به نظر و خواست شما پیش بروند شاید حس قدرت و برتری را برایتان القا کند.
اما عده ای هم به مدیریت علاقه ای ندارند و دوست ندارند زیر بار فشار و مسئولیت های آن باشند. اگر جزو دسته دوم هستید، بهتر است وارد دنیای مدیریت نشوید چرا که خیلی زود دلزده و خسته تان می کند. اما در صورتی که علاقه مند به مدیریت و رهبری هستید، بهتر است به دنبال آن بروید، برایش تلاش کنید و بدستش بیاورید.
دکتر میثم شکری ساز یکی از مدیران موفق سرزمین مان است. جوانی که ایده های نو و اشتیاقی فراوان برای ساختن دنیایی جدید و توسعه یافته دارد. پیشرفت جوانان و  مردم کشورش را مهم می داند و در این مسیر هر چه در توان داشته به کار بسته و بهترین تاثیرات را از خود بر جای گذاشته است. داستان زندگی میثم شکری ساز را با موفقیت ها و دستاوردهای فوق العاده اش برایتان تعریف می کنیم. پس نگاهتان را از ما دریغ نکنید و تا انتها همراهمان باشید...

میثم شکری ساز، کارآفرینی که دنیا را با نگاهی نو می بیند

اگر می خواهید درباره پاسخ سوال میثم شکری ساز کیست؟ و داستان شروع موفقیت های وی بدانید، جای درستی آمده اید. این جوان شایسته در سال 96 موفق به دریافت عنوان کارآفرین برتر کشور شد. این در حالیست که عده زیادی طالب دریافت چنین لقبی هستند. دکتر میثم شکری ساز که دکتری کارآفرینی، کارشناسی ارشد مدیریت MBA از دانشگاهی Steinbeis Berlin و امیر کبیر تهران دارد، همچنین در شاخه مدیریت صنایع نیز به تحصیل پرداخته است.
فعالیت های حرفه ای او از زمانی شروع شد که اولین مرکز آموزش مجازی کشور را در قالب موسسه آموزش مجازی پارس راه اندازی کرد. او بعد ها در سال 88 هلدینگ بزرگی را با نام هلدینگ پارس پندار نهاد، تاسیس کرد که باعث اشتغال زایی بالغ بر 500 نیروی کاری جوان شد. نقش میثم شکری ساز در توسعه اقتصادی، بازاریابی و فروش، کارآفرینی، مدیریت منابع انسانی، تدریس و پژوهش نیز پر رنگ بوده است. او نویسنده و تالیف کننده آثار ادبی گوناگونیست که برخی از آن ها عبارتند از توهم باهوشی 1 و 2، بازاریابی نوگرا، استوار، مذاکره با دست های خالی، فراتر از استراتژی و سایر موارد دیگر.
جالب است بدانید که او در سمینارها و اجلاس های فراوانی در داخل و خارج از کشور حضور پیدا کرده و می کند. همه کسانی که در سمینارهای این کارآفرین و مدیر نمونه شرکت کرده اند، اتفاق نظر دارند که او یک سخنران انگیزشی است که مشاوره های ارزشمندی را در زمینه مدیریت، ارتباطات، بازاریابی و فروش، تسخیر قلب مشتریان و رمزهای موفقیت ارائه می دهد.
اگر قدری از یافته ها و تجارب ارزنده دکتر میثم شکری ساز را در کسب و کارهای خود به کار بگیرید، ممکن است بتوانید به موفقیت های خود بی افزایید. چرا که او شخصیتی فرهیخته و پر تلاش است که بسیاری از راه ها را امتحان کرده و خون دل ها بابت رسیدن به جایگاه کنونی اش خورده است.

اطلاعات بیشتری بدست بیاورید ...

دکتر میثم شکری ساز پژوهش های متعددی را در زمینه های مختلف داشته است. به عنوان مثال او مدیر آموزش و دبیر سمینار تخصصی تشریفات، رییس کمیته ی اجرایی سمینار تخصصی مهندسی حرفه ای، مدیر اجرایی سمینار تخصصی ارگونومی، ریاست چندین پنل تخصصی در دانشگاه های مختلف شهر اصفهان، مسئول پیاده سازی سیستم های مدیریت کیفیت، بوده است و در زمینه بهینه سازی خط تولید شرکت صنعتی نفت ابزار، نقش E-learning در کارآفرینی، شناسایی و رتبه بندی موانع کارآفرینی در ایران با رویکرد اقتصاد مقاومتی و بسیاری موارد دیگر فعالیت های قابل توجهی داشته است.
اگر بخواهید درباره توانمندی های شخصی دکتر میثم شکری ساز بدانید، باید بگوییم که او فعال در زمینه، مشاور مدیریت و بازاریابی و فروش، انجام پروژه های بازرگانی، فروش و بازاریابی، استقرار استاندارد های مدیریت کیفیت در سازمان ها، انجام پروژه های مربوط به حوزه آموزش عالی، انجام پروژه های مرتبط با مذاکرات و ارتباطات و انجام پروژه های مدیریتی بوده است.
میثم شکری ساز نامیست که در یادها می ماند، چرا که افتخارآفرینی او بی اندازه بوده است. نبوغ مدیریتی فاکتور مهمی است که در وجودش قلیان داشت. او این فاکتور مهم را با تلاش، مطالعات علمی و پژوهش های بی وقفه خود کسب کرده است. اگر شما هم می خواهید مانند دکتر میثم شکری ساز جزو موفق ترین و پردرآمد ترین افراد جامعه باشید، باید از شیوه کار و زندگی اش درس بگیرید.



وبگردی