آفتاب

ترکیب سریال‌های نوروزی تلویزیون اعلام شد



معاون سیما ترکیب سریال‌های نوروزی تلویزیون را مشخص کرد و از پخش سریال‌های «نون.خ۳»، «همبازی»، «پایتخت۶»،‌«لوتی» و «نوروز رنگی» در ایام عید نوروز خبر داد.

ایرنا: حمید شاه‌آبادی، معاون سیما امروز شنبه ۲۳ اسفند در نشستی خبری گفت: شبکه یک و دو، نون.خ۳ و همبازی را برای آنتن نوروز در نظر گرفته‌اند. شبکه سه سریال لوتی را پخش می‌کند و شبکه تهران نیز با نوروز رنگی مهمان خانه‌های بینندگان تلویزیون می‌شود. همچنین شب عید نوروز و در شب سال تحویل ۱۴۰۰، دو قسمت پایانی پایتخت ۶ از شبکه یک پخش خواهد شد.
به گزارش ایرنا، فصل سوم سریال کمدی نون.خ به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه کنندگی مهدی فرجی در ۱۶ قسمت برای پخش در نوروز ۱۴۰۰ از شبکه اول سیما ساخته شده است.
سعید آقاخانی، علی صادقی، شقایق دهقان، سیروس میمنت، سیدعلی صالحی، پاشا جمالی، یدالله شادمانی، ندا قاسمی، نسرین مرادی و هدیه بازوند بازیگران فصل سوم سریال نون. خ هستند.
این سریال از روز اول فروردین ساعت ۲۲:۱۵ روی آنتن شبکه یک سیما خواهد رفت.
سریال همبازی به کارگردانی سروش محمدزاده و تهیه‌کنندگی نوید محمودی برای پخش از شبکه دو ساخته شده و فضایی عاشقانه و ملودرام دارد.
دیبا زاهدی، کامران تفتی، حسین مهری، مریم مومن و آتیلا پسیانی از جمله بازیگران این سریال هستند. همایون ارشادی نیز از دیگر بازیگران این مجموعه است که در کارهای قبلی محمودی نیز حضور داشته است.
لوتی از شبکه سه
لوتی سریال نوروزی شبکه سه سیما است که با سریال‌های طنز و ملودرام، رقابت خواهد کرد.
لوتی تقلای یکی از سرویس‌های جاسوسی بیگانه برای ضربه‌زدن به ایران و مقابله نیروهای داخلی با این توطئه را به تصویر خواهد کشید. این سریال در ژانر امنیتی جاسوسی توسط جواد افشار کارگردانی شده و قرار است هر شب از شبکه سه سیما روی آنتن برود.
نوروز رنگی؛ تصویر مشهد در دهه شصت
سریال نوروز رنگی به کارگردانی علی مسعودی معروف به علی مشهدی و تهیه‌کنندگی اکبر تحویلیان ساخته شده است. همه لوکیشن‌های این سریال در مشهد تصویربرداری شده است
این سریال در ۲۰ قسمت نوشته و ساخته شده و در خلاصه داستان آن آمده است: داستان روزهای پایانی اسفندماه یکی از سال‌های دهه ۶۰ را روایت می‌کند که در عینِ طنز و سرگرمی، قرار است به سنت‌ها و آداب ایرانی در شهر مشهد مقدس بپردازد.
جمعی از بازیگران طنز همچون یوسف تیموری در این سریال حضور دارند. علاوه بر آن خود مسعودی هم در این سریال به ایفای نقش می‌پردازد و جواد خواجوی که بسیاری او را با صداپیشگی‌هایش روی کلیپ‌ها و ویدئوها می‌شناسند دیگر بازیگر این سریال است.
این خبر در حال تکمیل است...




وبگردی