آفتاب

آغاز فصل جدید «خندوانه» / حضور «احسان علیخانی» در دورهمی



مدیر شبکه «نسیم» از آغاز فصل جدید «خندوانه» از چهارشنبه این هفته و حضور «احسان علیخانی» در دورهمی خبر داد.

محمد احسانی روز گذشته در حاشیه بازدید از پشت صحنه برنامه‌های نوروزی شبکه نسیم در گفتگو با خبرنگاران گفت: احسان علیخانی مهمان آخرین قسمت این فصل دورهمی می‌شود. برنامه ویژه دورهمی روز ۳۰ اسفند و بعد از سال تحویل از شبکه نسیم پخش می‌شود. برنامه خندوانه نیز از چهارشنبه ۲۰ اسفند شروع می شود و به صورت هفتگی ادامه پیدا می‌کند.

وی با بیان این که خندوانه در حضور تماشاگران ضبط شده توضیح داد: در این برنامه شیوه‌نامه‌ها رعایت شده و تماشاگران ماسک دارند. من قسمت اول برنامه را هم دیده‌ام و معتقدم برنامه خوبی شده است. در این فصل «خنداننده شو» یکی از بخش‌های خندوانه است.

وی از پایان فصل چهارم دورهمی خبر داد و گفت: آخرین قسمت این برنامه که مهمان آن احسان علیخانی است هنوز پخش نشده است. مخاطب شبکه نسیم می‌توانند ساعاتی بعد از سال تحویل بیننده این ویژه برنامه باشند.

احسانی درباره فیلم‌های شبکه نمایش در ایام نوروز ۱۴۰۰ نیز خبر داد: در شبکه نمایش فیلم‌های خوبی از طرف اداره کل تأمین و رسانه بین‌الملل صداوسیما تهیه شده است. ۱۵ فیلم جدید از کشورهای مختلف را برای پخش در نظر گرفته‌ایم. همچنین بخش ویژه فیلم‌های نوستالژیک (خاطره‌انگیز) ایرانی هر روز ساعت ۱۳ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

به گزارش ایرنا، روز گذشته مدیر شبکه «نسیم» از پشت صحنه برنامه‌های نوروزی شبکه از جمله هوش برتر، شوتبال و کودک شو بازدید کرد.




وبگردی