آفتاب

مردم فقط از درگاه‌های اینترنتی پلیس راهور استفاده کنند



معاون اجرایی پلیس راهور ناجا گفت: مردم برای دریافت خدمات ترافیکی پلیس راهور بطور مستقیم به وبسایت یا درگاه اینترنتی پلیس راهور ناجا به نشانی www.rahvar۱۲۰.ir مراجعه کنند.

پایگاه خبری پلیس: سرهنگ حسین رمضانی افزود: هموطنان  برای دریافت خدمات ترافیکی پلیس راهور در حوزه های استعلام تخلفات رانندگی، پرداخت الکترونیکی جرایم رانندگی، استعلام نمره منفی و استعلام تصادفات مستقیما به وبسایت یا درگاه اینترنتی پلیس راهور ناجا به نشانی www.rahvar۱۲۰.ir مراجعه کنند.

وی ادامه داد: پلیس راهور خدمات فوق را از طریق سایت پلیس راهور ناجا بصورت رایگان و در بستری امن بر طبق ضوابط و مقررات جاری به همه مردم ارائه می کند.

معاون اجرایی پلیس راهور ناجا گفت: آیتول، همراه مکانی و  قبضینو از جمله واسطه هایی هستند که پلیس راهور ناجا به هیچ یک از این واسطه ها مجوز اقدام در خصوص خدمات خود نداده و این واسطه ها با انگیزه های مختلف بصورت غیررسمی در شبکه های اجتماعی، خود را فعال در حوزه خدمات راهور معرفی می کند.

وی گفت: متاسفانه برخی از واسطه ها یا APK ها در شبکه های اجتماعی مختلف برای مقاصد سوء و در برخی موارد کلاهبرداری از مردم،اقدام به تبلیغات مبنی بر ارایه سریع خدمات فوق را می کند.

سرهنگ رمضانی بیان داشت:فعالیت بسیاری از این واسطه ها به لحاظ فنی از طرف وبسایت پلیس راهور مسدود شده و تا چند روز آینده بقیه آنها نیز مسدود خواهند شد.

معاون اجرایی پلیس راهور ناجا افزود: به هموطنان توصیه می کنیم برای دریافت هرگونه خدمات ترافیکی از پلیس راهور ناجا همچون استعلام تخلفات رانندگی، استعلام نمره منفی و مستقیما و بدون واسطه، صرفا به وبسایت یا درگاه اینترنتی پلیس راهور ناجا مراجعه و خدمات دریافت کنند.




وبگردی