آفتاب

اعلام مسیرهای حرکت موتوری و خودرویی مراسم ۲۲ بهمن در تهران



مراسم ۲۲ بهمن امسال، با توجه به محدودیت های کرونایی، علاوه بر برگزاری خودرویی و موتوری در بستر فضای مجازی نیز برای همه اقشار مردم برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری ها، جلسه هماهنگی مسیرهای حرکت خودرویی و موتوری در مراسم ۲۲ بهمن تهران صبح شنبه ۱۸ بهمن ماه در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران برگزار شد و حجت الاسلام سیدمحسن محمودی، مدیرکل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، اعلام کرد: یوم الله ۲۲ بهمن یکی از اعیاد حقیقی ملت ایران است که باید به نحوه ممکن مورد توجه قرار گیرد.

بیشتر بخوانید:

جزئیات «راهپیمایی مجازی» ٢٢ بهمن اعلام شد

مراسم ۲۲ بهمن امسال چطور برگزار می شود؟

امسال در حالی یوم الله ۲۲ بهمن را گرامی می داریم که انقلاب اسلامی قدرتمند تر از همیشه در حال پیشرفت بوده و بسیاری از شعارهای انقلاب تحقق پیدا کرده است.
مدیرکل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران ادامه داد: اگر چه مردم عزیز و صبور ما از برخی نا ملایمات به ویژه در حوزه اقتصادی رنج می برنند، اما از انقلاب و دستاوردهای انقلاب با تمام وجود پاسداری می کنند.
محمودی خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط کرونایی موجود و لزوم رعایت بهداشت طبق مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا، حرکت موتوری و خودرویی جایگزین راهپیمایی هر ساله مردم تهران و شهرستانهای استان گردیده است.
عضو شورای معاونین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور یادآور شد: مسیر اصلی از میدان امام حسین(ع) به سمت میدان آزادی ویژه موتور سواران خواهد بود و خیابان های شهید آیت الله سعیدی و محمدعلی جناح به سوی میدان آزادی ویژه حرکت خودرویی است.
حجت الاسلام محمودی ضمن تشکر از تمامی دستگاه ها و همکاران مراسم انقلاب گفت: سپاه و بسیج هدایت حرکت موتوری به سمت مسیرهای اصلی را بر عهده خواهند داشت و نیروی انتظامی و راهور نیز جهت هدایت به مسیرهای اصلی اطلاع رسانی و همراهی لازم را انجام می دهند.

بیشتر بدانید:

 22 بهمن چه روزی است؟ | متن مجری دهه فجر

 انشا در مورد 22 بهمن | 2 انشا در مورد 22 بهمن
 انشا : 22 بهمن | انشا در مورد 22 بهمن

 مقاله در مورد 22 بهمن برای کودکان




وبگردی