آفتاب

مایکل هرست و خلق شاهکاری دیگر به نام گتسبی بزرگ



مایکل هرست خالق سریال واکینگ ها به تازگی پروژه جدیدی را کلید زده است. او به تازگی اعلام کرده که پس از سریال پر طرفدار وایکینگ ها، مینی سریال گتسبی بزرگ را تولید خواهد کرد

به گزارش هالیوود ریپورتر، نماینده قانونی اف. اسکات فیتزجرالد، نویسنده رمان گتسبی بزرگ در تولید این پروژه دخیل خواهد بود. منظور از نماینده قانونی، بلیک هازارد، نوه‌ی اسکات فیتزجرالد است که در این سریال به‌ عنوان مشاور همکاری خواهد کرد. مایکل هرست نیز به عنوان تهیه کننده، نویسنده و کارگردان این سریال را تولید خواهد کرد.

مایکل هرست علاقه زیادی به رمان گتسبی بزرگ دارد به طوری که چنین اعلام کرده: من به نوعی بیشتر زندگی خود را با رمان گتسبی بزرگ گذرانده ام. اول آن را به عنوان یک دانش آموز مدرسه خوانده ام، سپس آن را در دهه 1970 میلادی تدریس کرده ام و بعد از آن نیز به صورت مداوم این رمان را خوانده ام.

هرست همچنین در ادامه در مورد این داستان ارزشمند چنین می گوید: گتسبی بزرگ هنوز مانند زمان انتشارش ترو تازه است چه بسا که این کتاب این روزها غنی تر و بهتر شده. در این روزها که آمریکا به دنبال بازآفرینی خود می گردد، زمان مناسبی است که با عینکی جدید به این داستان جاودانه نگاه کنیم. 

بلیک هازارد نیز برای برداشتی معاصرتر از این رمان کلاسیک هیجان زده‌ است. او می‌گوید: «من برای مدت‌ها رویای ساخته شدن نسخه‌ای متنوع‌ تر و وفادارتر از گتسبی را داشته‌ام، نسخه‌ای که بتواند آمریکای معاصر را بهتر بازتاب دهد، نسخه‌ای که به ما اجازه می‌دهد خودمان را در متن تماما رمانتیک اسکات ببینیم..»

در نهایت مایکل هرست به سراغ ساخت مینی سریالی می رود که به گفته ی خویش داستان مورد علاقه وی را دارد و سالیان سال با آن زندگی کرده است. فیلمی از این رمان در سال 2000 ساخته شده است با بازی توبی استفانز در نقش جِی گتسبی، میرا سوروینو در نقش دیزی بوچانان و پال راد در نقش نیک کاراوی

این در حالی است که هنوز هیچ شبکه یا سرویس استریمی برای پخش این سریال بزرگ اعلام همکاری نکرده و قرار دادی امضا نشده است.





وبگردی