آفتاب

اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری



اخذ اقامت کانادا از طریق سرمایه گذاری یکی از روش های پر چالش بوده و و افراد متقاضی باید قبل از اقدام به سرمایه گذاری و مهاجرت به این کشور، کلیه شرایط را ارزیابی کنند.

موسسه مهاجرتی تیدی پارس یکی از موسسات مهاجرتی در تهران بوده و به افرادی که قصد مهاجرت دارند، بهترین روش های مهاجرتی را معرفی می کند.

اقامت کانادا از طریق سرمایه گذاری

اخذ اقامت کانادا از طریق سرمایه گذاری یکی از روش های پر چالش بوده و و افراد متقاضی باید قبل از اقدام به سرمایه گذاری و مهاجرت به این کشور، کلیه شرایط را ارزیابی کنند.  معمولاً افرادی که می خواهند به کشور کانادا مهاجرت کنند، سعی می کنند از طریق سرمایه گذاری اقامت این کشور را بگیرند. در حقیقت می توان گفت اخذ اقامت کانادا از طریق سرمایه گذاری روشی مطمئن برای افراد سرمایه گذار بوده و آنها این امکان را دارند که بعد از مدتی همراه با اعضای خانواده خود، به کشور کانادا مهاجرت کنند. این روش بهترین روش برای افرادی است که بیشتر از 35 سال سن داشته و مدرک آیلتس یا مدرک زبان فرانسه و یا پیشنهاد کاری ندارد. بهترین روش برای افرادی که نمی توانند ویزای تحصیلی یا کاری دریافت کنند، اخذ اقامت کانادا از طریق سرمایه گذاری توسط تیدی پارس است.
یکی از مهمترین شرایط برای مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری، داشتن تمکن مالی است. افرادی که قصد دارند از طریق سرمایه گذاری اقامت کشور کانادا را اخذ کنند، باید از نظر مالی شرایط خوبی داشته باشد و همچنین قادر به پرداخت مبلغ مورد نظری که از طرف دولت کانادا تعیین شده باشند و بتوانند این مبلغ را در بانک های کشور کانادا سرمایه گذاری نمایند. افراد متقاضی باید مبلغ 350 هزار دلار در بانک های کانادا سرمایه گذاری کنند. این افراد همچنین باید بتوانند در کشور کانادا اشتغال زایی کنند. افرادی که در زمینه تجاری توانایی داشته و همچنین تمکن مالی بالایی دارند، این امکان را دارند که از طریق سرمایه گذاری به کشور کانادا مهاجرت کرده و سپس اقامت دائم این کشور را دریافت کنند. افراد متقاضی باید تمام مدارک مورد نیاز را برای اداره مهاجرت کانادا ارسال کند. اگر این مدارک کامل نبوده یا مطابق با مدارک درخواست شده نباشد، اداره مهاجرت مدارک را ارزیابی نمی کند و آنها را برمی گرداند. با توجه به این که برای اخذ اقامت کانادا از طریق سرمایه گذاری و کارآفرینی محدوده سنی وجود ندارد، افراد متقاضی با هر سنی می توانند از طریق سرمایه گذاری برای مهاجرت به کشور کانادا اقدام نمایند. در این روش فرد متقاضی باید در یک شرکت معتبر سابقه کاری داشته باشد و همچنین باید به دولت کانادا ثابت کند که می تواند بعد از مهاجرت به کشور کانادا یک کسب و کار جدید را شروع کند. برای اخذ اقامت کانادا از طریق سرمایه گذاری، ارائه دادن سوابق شغلی برای تکمیل پرونده واجب بوده و تاثیر مثبتی در روند پروسه مهاجرت دارد.

اقامت اسلواکی از طریق سرمایه گذاری

افراد زیادی قصد دارند که از طریق سرمایه گذاری و ثبت شرکت در یکی از کشورهای اروپایی حوزه شنگن اقامت بگیرند. کشور اسلواکی در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی شرایط آسان تری برای سرمایه گذاری و اخذ اقامت دارد در نتیجه بسیاری از افراد برای سرمایه گذاری به این کشور مهاجرت می کنند. مهاجرت به اسلواکی از طریق سرمایه گذاری مزیت های زیادی برای متقاضیان دارد. افراد متقاضی برای دریافت اقامت کشور اسلواکی از طریق سرمایه گذاری، نیازی به مدرک تحصیلی یا مدرک زبان آیلتس و هیچ گونه مدرک دیگری ندارند. این افراد همچنین نیازی به ارائه دادن سابقه بیمه و سابقه کاری خود ندارند. افراد متقاضی برای دریافت اقامت اسلواکی از طریق سرمایه گذاری، باید طرحی برای تجارت و سرمایه گذاری خود به دولت اسلواکی ارائه نمایند. در صورتی که طرح مورد نظر از طرح هایی مورد تصویب دولت باشد و توسط دولت اسلواکی پذیرفته شود، افراد می توانند در این کشور اقدام به سرمایه گذاری و سپس ثبت شرکت کنند. بعد از این مراحل افراد متقاضی کارت اقامت 5 ساله دریافت کرده و بعد از مدتی اقامت دائمی این کشور را دریافت می کنند. از دیگر مزیت های اقامت اسلواکی از طریق سرمایه گذاری این است افراد متقاضی بعد از سرمایه گذاری در این کشور، توسط دولت این کشور تحت پوشش بیمه درمانی قرار می گیرند. بیمه خدمات درمانی کشور اسلواکی تمام هزینه های درمانی افراد متقاضی را متقبل شده و آنها را تحت حمایت خود قرار می دهد. متقاضیانی که از طریق سرمایه گذاری و ثبت شرکت به کشور اسلواکی مهاجرت می کنند، این امکان را دارند که زبان اسلواکیایی را در تمام مقاطع و در موسسات دولتی به طور رایگان یاد بگیرند.

اقامت ترکیه از طریق سرمایه گذاری

مهاجرت به ترکیه از طریق سرمایه گذاری یکی از مناسب ترین روش ها برای مهاجرت به این کشور می باشد. مبلغی که دولت ترکیه برای سرمایه گذاری در کشورش تعیین کرده، در بخش های اقتصادی این کشور متفاوت است ولی در نهایت منجر به اخذ اقامت دائمی کشور ترکیه خواهد شد. پاسپورت کشور ترکیه یکی از پاسپورت های معتبر بوده و به مدت  10 سال اعتبار دارد. کشور ترکیه در مقایسه با سایر کشورها، مبلغ کم تری را برای سرمایه گذاری تعیین کرده است، به همین دلیل بسیاری از افراد برای سرمایه گذاری کشور ترکیه را انتخاب می کنند. سرمایه گذاری در کشور ترکیه دارای روش های مختلفی است و افراد می توانند با توجه به شرایطی که دارند، یکی از این روش ها را برای سرمایه گذاری در ترکیه انتخاب کنند.
یکی از روش های سرمایه گذاری در کشور ترکیه، سرمایه گذاری از طریق خرید سهام می باشد. دولت ترکیه به خاطر رشد و پیشرفت اقتصاد کشورش، سرمایه گذاری از طریق اوراق قرضه و سهام را تصویب کرده است. مبلغ مورد نیاز برای سرمایه گذاری در این روش 500 هزار دلار است و افراد متقاضی باید این مبلغ را در حساب بانکی داشته باشند. سرمایه گذاری با اوراق قرضه و سهام در نهایت منجر به اخذ اقامت این کشور می شود. یکی از مهمترین شرایط برای سرمایه گذاری از طریق ائراق قرضه و سهام، نگه داشتن اوراق قرضه به مدت سه سال است و این کار با نظارت وزارت امور خارجه کشور ترکیه صورت می گیرد. متقاضیانی که با این روش اقدام به سرمایه گذاری می کنند، تا 3 سال اجازه خرید یا فروش سهام خود را ندارند و این سرمایه تحت نظر وزارت صنایع و فن آوری کشور ترکیه خواهد بود. از دیگر روش های سرمایه گذاری در این کشور، سرمایه گذاری در بازار املاک می باشد. از آن جایی که بازار مستغلات و املاک رونق زیادی در کشور ترکیه دارد، شرکت های داخلی و خارجی زیادی در زمینه املاک در کشور ترکیه در حال کار کردن هستند. دولت کشور ترکیه برای پیشرفت این صنعت، برای افرادی که در این زمینه سرمایه گذاری می کنند، مزایای زیادی در نظر گرفته است. برای سرمایه گذاری با این روش افراد باید مبلغی در حدود 500 هزار دلار داشته باشند.
 





وبگردی