آفتاب

فروش انواع پمپ آب



شرکت پایا گستر خورشید تابان عرضه کننده انواع پمپ آب بوده و با کیفیت ترین نوع پمپ را به مشتریان می فروشد.

پمپ لئو

پمپ لئو یکی از پمپ های پر مصرف و پرکاربرد است و شرکت سازنده این پمپ از سال 1995 مشغول به فعالیت می باشد. انواع مختلف پمپ های آب از جمله پمپ های خانگی، کشاورزی و صنعتی ساخت شرکت لئو است. در حقیقت می توان  گفت شرکت لئو از بزرگترین تولید کنندگان پمپ های خانگی و صنعتی بوده و در سراسر جهان    شناخته شده است. این پمپ ها دارای گارانتی یک ساله هستند و در مواردی همچون  معادن، صنایع پتروشیمی، صنایع متالوژی و نیروگاه ها از این پمپ استفاده می شود. پمپ لئو انواع مختلفی دارد و یکی از انواع آن پمپ لئوی جتی است. این پمپ با استفاده از انجکتورهای خارجی می تواند آب را حتی با وجود حباب های هوا از عمق 40 متری مکش کند. پمپ استیل لئو، بدنه و پروانه ایی استیل دارد و در مصارف صنعتی، ساختمانی و خانگی مصرف زیادی دارد. پمپ بشقابی لئو نیز یکی دیگر از انواع پمپ آب لیو بوده و برای پمپاژ کردن آب های تمیز و سیال خورنده از آن استفاده می شود. پمپ های لئو همچنین در انواع مختلف لجن کش، شناور استیل، طبقاتی استیل و همچنین کف کش ساخته و عرضه می شوند. پمپ شناور لئو دارای بدنه و پروانه ایی از جنس استیل است. از این پمپ نوع پمپ در آبیاری، مصارف کشاورزی، انتقال آب چاه ها، انتقال آب آبگیرها و همچنین استخرها استفاده می شود. حداکثر دبی این پمپ 21 متر مکعب بر ساعت است.  کمپانی لئو محصولات شرکتش را به بسیاری از کشورهای دنیا از جمله آمریکای شمالی، آمریکای جنوبی و آمریکای مرکزی؛ کشورهای اروپایی؛ کشورهای جنوب شرقی آسیا و بسیاری دیگر از نقاط دنیا صادر می کند.  

پمپ لجن کش

پمپ لجن کش یکی از انواع پمپ است و برای انتقال لجن در مصارف صنعتی و غیر صنعتی از این پمپ استفاده می شود. پمپ های لجن کش می توانند مایعات را با وزن مولکولی بالا جا به جا کنند. پمپ های لجن کش، از نوع پمپ های مستغرق سانتریفیوژ هستند و در دو مدل پمپ لجن کش تک فاز و پمپ لجن کش سه فاز در شرکت پایا گستر به فروش می رسند.  بدنه پمپ های لجن کش در جنس های مختفی مانند استیل، چدن و برنز تولید می شوند ولی به طور کلی با توجه به نوع کارکردشان، از جنس های مختلف ساخته می شوند. پمپ های لجن کش بیشتر برای تخلیه آب چاه ها مورد استفاده قرار می گیرند زیرا این پمپ این قابلیت را دارد که آب باقی مانده در چاه را به طور کامل تخلیه کند. علاوه بر این پمپ های لجن کش می توانند فاضلاب های خانگی و صنعتی و همچنین همه سیالاتی که ذرات معلق دارند را پمپاژ کنند. از پمپ لجن کش همچنین برای تخلیه پساب های فاضلاب، تخلیه استخرها و مکش سیالاتی که ذرات الیافی دارند نیز استفاده می شود. در حقیقت می توان گفت پمپ های لجن کش از پر کاربرد ترین پمپ ها در حوزه صنعتی هستند و انتقال لجن فقط با این پمپ ها امکان پذیر می باشد. پمپ های لجن کش و کف کش ساختاری شبیه به هم دارند و برای انتقال سیالات در هر دوی آنها، نیروی گریز از مرکز به کار برده می شود. تجهیزاتی که در پمپ های لجن کش استفاده شده، از کیفیت بالایی برخوردار است و اگر طولانی مدت از آنها استفاده شود، دچار مشکل نمی شوند. تجهیزات به کار رفته در این پمپ ها  مقاومت زیادی در برابر مواد شیمایی و شرایط خوردنده دارند. پمپ های لجن کش عملکرد خوبی در انتقال لجن و بقیه سیالات دارند و به همین دلیل به شکل های مختلف قابل استفاده هستند. انتقال لجن در پالایشگاه ها و تصفیه خانه ها یکی از مهم ترین کارهایی است که پمپ های لجن کش انجام می دهند.  برای خرید پمپ لجن کش از شرکت پایا گسترش با این شرکت تماس بگیرید.

پمپ سیرکولاتور

پمپ سیرکولاتور یا پمپ سیرکوله خطی نوعی از پمپ آب است و برای به گردش درآوردن آب گرم در سیستم های گرمایشی صنعتی و خانگی و سیستم تهیه هوا مورد استفاده قرار می گیرد. بدنه این پمپ معمولاً در دو جنس استیل و چدن است و قادر است مایعاتی را تا دمای 100 تا 130 درجه سانتی گراد پمپاژ کند. به طور کلی پمپ های سیرکولاتور به عنوان پمپ های گریز از مرکز نیز قابل استفاده هستند. این پمپ ها به وسیله پمپاژ کردن مایعات در یک مدار بسته می چرخند. عواملی مثل فشار پمپ، ظرفیت، میزان مصرف انرژی و کارایی پمپ و سرعت چرخش پروانه از عوامل مهمی هستند و تاثیر قابل توجهی در کارکرد پمپ دارند به همین دلیل هنگام خرید پمپ باید به این موارد توجه خاصی داشت. پمپ های سیرکولاتور یک لوله اتصال و همچنین یک شیر یک طرفه دارند و در حقیقت می توان گفت بیشترین کاری که پمپ های آب سیرکولاتور انجام می دهند، چرخش آب در سیستم های گرمایشی هیدرولیک و سیستم های سرمایشی می باشد. زمانی که آب به طرف بالا حرکت می کند، در اطراف پمپ سیرکولاتور به چرخش در می آید ولی دوباره به جای قبلی خود بر می گردد. به همین دلیل، پمپ های سیرکولاتور باید قدرت کافی داشته باشند تا بتوانند آب را در لوله ها جا به جا کرده یا آن را انتقال دهند. پمپ های سیرکولاتور از دو قسمت الکتروکوتور و پمپ آب ساخته شده اند. موتور الکتریکی که در این پمپ وجود دارد، باعث حرکت پروانه ها می شود و به همین دلیل آب به سمت بالا حرکت می کند. پمپ سیرکولاتور، پروانه ایی مانند توربین دارد و این پروانه دارای چرخی همراه با تیغه است و به خاطر حرکت سریعش، آب را به طرف جلو حرکت می دهد. پمپ های سیرکولاتور سایز بسیار کوچکی دارند و در نتیجه خیلی راحت در کنار سیستم لوله کشی نصب می شوند. پمپ سیرکولاتور قادر است آب سرد وآب گرم را در رادیاتورها بچرخاند. از این نوع پمپ همچنین برای سیستم گرمایش در کف زمین نیز استفاده می شود. به طور کلی پمپ های سیرکولاتور از سایز خیلی کوچک تا سایز متوسط به وسیله چرخ های لوله محفاظت می شوند. برای نصب پمپ های سیرکولاتوری که سایز آنها  بزرگ تر است، از روش لایه ایی استفاده می شود . پمپ هایی که در سیستم های هیدرولیکی بسته از آنها استفاده می شود، با قطعات چدنی درست می شوند زیرا چدن ضد زنگ است و با استفاده از آب موجود در لوله ها، موجب زنگ زدگی یا اکسید شدن لوله ها نمی شود. پمپ هایی که جریان آب در آنها ثابت می باشد، باید از مواد گران تری مانند برنز ساخته شوند زیرا برنز از زنگ زدگی آب در لوله ها جلوگیری کرده و مانع از اکسید شدن آب می شود.





وبگردی