آفتاب

نمایندگی خودکار یوروپن



خودکار یوروپن یکی از آن دسته از محصولات باکیفیت و پرطرفداری است که در تمام نقاط دنیا محصولاتش عرضه می شود و به داشتن کیفیت خوب و قیمت مناسب شهره است.

خودکار یوروپن

خودکار یکی از وسایل و نوشت افزارهای بسیار پرکاربرد بشر طی یک قرن اخیر بوده است که برای اولین بار مشابه خودکار امروزی آن در سال 1888 میلادی توسط روزنامه نگاری مجارستانی به نام لازلو بیرو اختراع شد که از نوکی ساچمه ای بهره می برد. طی این مدت و از زمان اختراع خودکار تا به الان برندهای مطرح و بزرگی چون کراس و شیفر و یوروپن و ... وارد عرصه تولید خودکار شده اند و هریک از بزرگان و برترین های عرضه کننده نوشت افزار از جمله خودکار می باشند. خودکار یوروپن یکی از آن دسته از محصولات باکیفیت و پرطرفداری است که در تمام نقاط دنیا محصولاتش عرضه می شود و به داشتن کیفیت خوب و قیمت مناسب شهره است.

نمایندگی خودکار یوروپن

ایران پنز مرکز فروش قلم های نفیس و مدیریتی

WWW.IRANPENS.COM

امروز اگر از یک شهروند اهل قلم اروپایی درباره خودکار یوروپن بپرسید و نظرش را درباره آن بدانید، قطعا شما را مجاب خواهد کرد که یکی از آن بخرید. البته این رفتار را نه به خاطر علاقه و عرق به محصولی با نام پول مشترک اتحادیه اروپا بلکه بخاطر کیفیت و قیمت مناسب آن با شما خواهد داشت. در واقع برند یوروپن که همزمان با رونمایی از واحد پولی اتحادیه اروپا موسوم به یورو در سال 1999 تشکیل یافته بود امروز در زمینه تولید انواع نوشت افزار از جمله خودکار یوروپن حرف های زیادی برای گفتن دارد و به عنوان یکی از بزرگترین و محبوب ترین برندهای جهان شناخته می شود.

ویژگی های خاص خودکار یوروپن

شاید بتوان مهمترین و شاخص ترین ویژگی خودکار یوروپن را بومی سازی آن بر اساس فرهنگ و تمدن هر ملت و سرزمینی دانست. این یک ویژگی خاص و جذاب و البته هوشمندانه توسط برند یوروپن است که می تواند مردم هر سرزمینی را برای خرید خودکار یوروپن به خود جلب کند. خودکار یوروپن فردوسی یکی از همین محصولات فرهنگی یوروپن است که ضمن کیفیت و قیمت مناسب، منقوش به طرح و تصویر حکیم ابوالقاسم فردوسی است.

همچنین از دیگر ویژگی های خاص خودکار یوروپن را شاید بتوان تنوع طرح ها، تولید گسترده و فراوان لوازم جانبی محصولات خود و بسته بندی های شیک و زیبا با قیمت های واقعا رقابتی آن دانست. علاوه بر آنچه گفته شد پشتیبانی مستمر و مداوم این برند خوش نام از محصولات خود در نمایندگی های فروشش چون مجموعه ایران پنز را نیز باید جزو خصوصیات مثبت و بارز این برند محبوب جهانی قلمداد کرد.

نمایندگی خودکار یوروپن

جنس و کیفیت خودکار یوروپن

از آنجاییکه برند یوروپن دارای محصولات کاملا اقتصادی و رقابتی می باشد لذا در تولیدات خود نیز از انواع و اقسام مواد و متریال برای ایجاد تنوع قیمتی استفاده کرده است. مثلا استفاده از پلاستیک و فلز و بعضا جواهرات از جمله جنس مواد و متریال به کار رفته در انواع خودکار یوروپن است. با اینحال برند یوروپن هیچگاه از حداقل استانداردهای کیفی لازم برای تولید خودکارهایش نکاسته و حتی در تولید انواع ارزان خودکار یوروپن، کیفیت خوب محصولاتش زبانزد عام و خاص بوده و به چشم می آید. استانداردهای لحاظ شده برای تولید خودکار یوروپن مطابق با استانداردهای کیفی اروپا است.

برای خرید و سفارش آنلاین تمامی محصولات یوروپن می توانید از طریق سایت ایران پنز به صورت آنلاین محصول را تهیه و سفارش حکاکی را برای قلم خود ثبت نمائید
WWW.IRANPENS.COM
نمایندگی فروش خودکار و قلم یوروپن

مخاطبان خودکار یوروپن

خودکار یوروپن جزو محصولات فاخر و نفیس محسوب می شود که حتی در محصولات ارزان قیمتش، اصالت و کیفیت را فراموش نکرده است. با این حساب مخاطبان آن معمولا کسانی هستند که به پرستیژ و کلاس کاری خود اهمیت می دهند و به قولی خوش سلیقه هستند. خودکار یوروپن در هر سطح و قیمتی می تواند به وجهه و کلاس مخاطبان خود بیافزاید. به طور کلی مخاطبان این برند محبوب را باید عموم مردم دانست اما مخاطبان ویژه آن می تواند دانشجویان، فرهنگیان، وکلا و قضات، مدیران و... باشد. همچنین یکی از مقرون به صرفه ترین برندها برای هدیه دادن است. به همین خاطر در حوزه تبلیغات مخاطبان پر و پا قرصی دارد و از مدل های ارزان قیمت آن برای هدیه تبلیغاتی هم استفاده می شود.

ایران پنز مرکز فروش قلم های نفیس و مدیریتی

WWW.IRANPENS.COM

برخی از محبوب ترین مدل های خودکار یوروپن

می توان برخی از محبوب ترین و به قولی پرفروش ترین محصولات خودکار یوروپن را بر اساس آمار فروش و اظهار نظر مشتریان آن که در نمایندگی های فروش یوروپن چون مجموعه ایران پنز و... مشخص می شود و هرکدام ویژگی های منحصر به فردی متناسب با گروهی از مخاطبان خود دارد، این خودکارها دانست که عبارتند از:

  • خودکار یوروپن مدل E2
  • خودکار یوروپن مدل رینگ
  • خودکار یوروپن مدل messe
  • خودکار یوروپن مدل اسمارت
  • خودکار یوروپن مدل کول
  • خودکار چند کاره یوروپن TOOL
  • خودکار یوروپن مدل DANCE
  • خودکار یوروپن فردوسی

خدمات چاپ یا حکاکی اختصاصی بر روی خودکار یوروپن

از جمله خدمات خاص و منحصر به فردی که می شود بر روی انواع خودکار از جمله خودکار یوروپن انجام داد خدمات چاپ و حکاکی اسم یا طرح و لوگو و پیام تبلیغاتی بر روی سطح بدنه آن است. وقتی هدیه شخصی باشد می توان اسم گیرنده هدیه را بر روی آن چاپ و حکاکی کرد که ارزش هدیه را دوچندان می کند و برای هدیه تبلیغاتی، طرح و لوگو یا پیام تبلیغاتی را بر رویش چاپ و حکاکی کرد تا بتواند همچون نوعی تبلیغات محیطی متحرک عمل کند و سبب توسعه برندینگ کسب و کار شما شود. تمام این خدمات از طریق سایت مجموعه ایران پنز با قیمت های مناسب و ضمانت کیفیت ارائه می شود.

خودکار یوروپن

قیمت خودکار یوروپن

همانطور که اشاره کردیم یکی از فلسفه های ایجاد برند یوروپن، تولید نوشت افزار با کیفیت دارای قیمت های مناسب و رقابتی است که با این وجود باید خودکار یوروپن را ارزان ترین برند باکیفیت دنیا نامید. قیمت انواع خودکار یوروپن از ارزان تا گران متغیر بوده و متناسب با هر جیب و سلیقه ای محصولات باکیفیت تولید می کند. لذا سایت مجموعه ایران پنز به عنوان نمایندگی فروش محصولات یوروپن از جمله خودکار یوروپن، مجموعه کاملی از انواع و اقسام خودکار یوروپن را عرضه کرده و با قیمت های استثنایی و رقابتی آماده فروش نموده است.

 

برای خرید و سفارش آنلاین تمامی محصولات یوروپن می توانید از طریق سایت ایران پنز به صورت آنلاین محصول را تهیه و سفارش حکاکی را برای قلم خود ثبت نمائید
WWW.IRANPENS.COM
نمایندگی فروش خودکار و قلم یوروپن




وبگردی