آفتاب

"الکسا" میرزا بنویس شد!



دستیار هوشمند صوتی "الکسا" اکنون می تواند دستورهای پخت غذا، بازی های سودوکو یا لیست خرید مواد غذایی را چاپ کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از انگجت، سازندگان چاپگر مانند شرکت "اچ پی" (HP) قبلاً محصولات خود را با دستیار صوتی هوشمند "الکسا"(Alexa) هماهنگ کرده اند، اما اکنون شرکت "آمازون" ویژگی چاپ اختصاصی خود را برای این دستیار صوتی ایجاد کرده است.

کاربران اکنون با اضافه شدن این ویژگی جدید علاوه بر اینکه می توانند با صحبت با "الکسا" حرف های خود را ثبت کنند، می توانند مواردی مانند لیست خرید و فهرست کارهایی که در طول روز باید انجام شود، جدول کلمات متقاطع، دستورهای غذایی یا حتی کاغذهای ساده خط دار را چاپ کنند.

اگر کاربر نگران این باشد که این ویژگی جدید جوهر چاپگر را تخلیه می کند، آمازون یک قدم جلوتر است، چرا که "الکسا" می تواند هنگام کم شدن جوهر به کاربر هشدار دهد و همچنین می تواند به صورت خودکار جوهر سفارش دهد.

اکثر دستگاه های چاپگر می توانند از ویژگی چاپ "الکسا" پشتیبانی کنند. به نظر می رسد که اکنون کاربران می توانند علاوه بر چاپ اسناد خود و مواردی از یک لیست از پیش انتخاب شده، از "الکسا" برای چاپ فهرست کارهای شخصی، جدول کلمات متقاطع، دستورالعمل ها و برگ های آموزشی برای کودکان و سایر موارد استفاده کنند.

البته این ویژگی دارای یکپارچه سازی شخص ثالث نیست، به این معنی که شما نمی توانید فایل های خاصی مانند یک صفحه وب یا یک فایل ورد را که روی آنها کار می کنید، چاپ کنید. بنابراین محدودیت هایی برای این ویژگی وجود دارد.

برای آگاهی از سطح جوهر، "الکسا" می تواند کم شدن جوهر چاپگر را از طریق اطلاع رسانی صوتی یا ایمیل به کابر اطلاع دهد. همچنین می توان سفارش مجدد خودکار را فعال کرد تا "الکسا" به طور خودکار جوهر سفارش دهد.

"الکسا" قبلاً می توانست با چاپگرهای خاصی مانند چاپگرهای HP چاپ کند، اما ویژگی "الکسا پرینت" اولین تلاش آمازون برای کار مستقیم با تمامی سازندگان چاپگر است.

علی رغم محدودیت های ذکر شده، "الکسا پرینت" می تواند یک ویژگی مفید برای کسانی باشد که همزمان در خانه مشغول کار و آموزش بچه های خود هستند.

این اولین تلاش "الکسا" در بحث چاپ است، بنابراین منتظر خواهیم بود که با گذشت زمان شاهد گسترش آن توسط "آمازون" باشیم.



وبگردی