آفتاب

هتل مشهد نزدیک حرم سه ستاره



مشهد علاوه‌بر امکان مذهبی جاذبه‌های دیگری مانند باغ گیاه‌شناسی، کوه سنگی، باغ وکیل‌آباد و... دارد که بر زیبایی این شهر بزرگ افزوده‌اند. شاید انتخاب مکانی برای اسکان مهم‌ترین مساله هنگام سفر به مشهد باشد.

مشهد مهم‌ترین شهر زیارتی ایران محسوب می‌شود؛ زیرا بارگاه مطهر امام رضا (ع) در این شهر واقع شده است. به‌همین دلیل است که تعداد زیادی گردشگر از سرتاسر دنیا قدم به این شهر می‌گذارند. مشهد علاوه‌بر امکان مذهبی جاذبه‌های دیگری مانند باغ گیاه‌شناسی، کوه سنگی، باغ وکیل‌آباد و... دارد که بر زیبایی این شهر بزرگ افزوده‌اند. شاید انتخاب مکانی برای اسکان مهم‌ترین مساله هنگام سفر به مشهد باشد. هتل‌های زیادی در مشهد احداث شده‌اند. این هتل‌ها در درجه‌بندی‌های مختلف دسته‌بندی شده‌اند. هتل‌های دو، سه یا حتی پنج ستاره زیادی در مشهد تاسیس شده‌اند که درادامه به معرفی چند هتل سه ستاره نزدیک به حرم می‌پردازیم. شما می‌توانید برای رزرو هریک از هتل های مشهد به https://www.alibaba.ir/hotel/ir-mashhad در سایت علی بابا مراجعه کرده و نسبت به رزرو هتل مشهد دلخواه اقدام کنید.

هتل سهند


هتل سهند جز تازه تاسیس‌ترین هتل های مشهد است؛ این هتل سال 1392 افتتاح شد. فاصله کم تا حرم، دسترسی آسان به بازار رضا و سه‌ستاره بودن باعث شده که این هتل در جایگاه بهترین نسبت به بقیه هتل‌ها قرار بگیرد. هتل سهند شش طبقه بوده و 60 اتاق دارد و در اتاق‌های آن 270 تخت قرار گرفته است. این هتل با کادری مجرب و دوره‌دیده آماده خدمت‌رسانی به مسافران شهر مشهد بوده و امکانات زیادی را دراختیار آن‌ها می‌گذارد. می‌توان گفت هزینه اقامت در این هتل نسبت به سطح امکانات رفاهی آن بسیار مناسب است. عوامل نظافتی هتل سهند نیز مانند بقیه هتل‌ها پس از تخلیه اتاق زمانی را صرف نظافت آن می‌کنند، پس لازم است اتاق‌ها ساعت 12 تخلیه شوند و پس از دو ساعت نظافت، اتاق‌ها ساعت 14 به مهمانان بعدی تحویل داده می‌شود.

 

امکانات رفاهی هتل سهند


ساختمان این هتل امکانات و خدمات زیادی ازقبیل لابی با ظرفیت 20 نفر، اینترنت، تلفن و تلوزیون در لابی، پارکینگ، نمازخانه، صندوق امانات، آسانسور، پله اضطراری، نمازخانه، فتوکپی، پرینتر، فکس، کافی‌شاپ، تاکسی سرویس، خدمات معلولان، دستگاه واکس کفش، اتاق چمدان، خدمات باربری، اتاق سیگار، لاندری، سرویسبهداشتی در لابی و طبقات، خدمات خانه‌داری و... دارد که مهمانان می‌توانند به‌صورت رایگان از آن‌ها استفاده می‌کنند. پارکینگ هتل سهند گنجایش 30 ماشین را دارد که مهمانان می‌توانند به‌صورت رایگان از آن استفاده کنند. منوی رستوران این هتل انتخابی بوده و ظرفیت آن 120 نفر است.

ازجمله امکاناتی که در اتاق‌ها قرار داده شده، می‌توان به صبحانه، یخچال، روم سرویس، پاور سنج، دراور، آب رایگان، تلفن، اینترنت، تلوزیون، سیستم‌های تهویه هوا مطبوع، سیستم اعلام و اطفا حریق، مینی‌بار، لوازم بهداشتی، کمد لباس، آباژور و... اشاره کرد. این خدمات به‌منظور افزایش سطح آسایش و آرامش در اتاق‌ها تعبیه شده است.

موقعیت هتل سهند


هتل سهند در خیابان امام رضا، امام رضا 2، کوچه کربلا واقع شده است. این هتل نزدیکی حرم مطهر امام رضا (ع) قرار دارد. اگر هنگام سفر به مشهد افراد سالمند یا معلول همراه خود داشتید هتل سهند با فاصله کم از حرم، دسترسی آسان به مکان‌های مهم مشهد و امکانات زیاد بهترین پیشنهاد برای اقامت است. اگر پس از اقامت در این هتل قصد رفتن به حرم امام رضا (ع) را داشته باشید، باید از باب الجواد یا باب الرضا عبور کرده و به‌ صحن جامع رضوی بروید. هتل سهند سه ستاره دارد و میان هتل های مشهد از جایگاه خوبی برخوردار است.

هتل ایران زمین


هتل ایران زمین هتلی نوساز است که سال 1393 افتتاح شد. این هتل 90 اتاق در شش طبقه دارد که تعداد تخت‌های آن به 270 عدد می‌رسد. هتل ایران زمین فاصله بسیار کمی با حرم مطهر امام رضا (ع) و بازار رضا دارد. با استفاده از وسایل نقلیه عمومی می‌توانید به‌آسانی به جاذبه‌های گردشگری و مراکز خرید بروید و از آن‌ها دیدن کنید. ساعت تخلیه اتاق‌های این هتل 12 و تحویل آن به مهمانان بعدی 14 است.


امکانات هتل ایران زمین


هتل ایران زمین

امکاناتی مانند صبحانه، روم‌سرویس، آباژور، کمد لباس، تلوزیون، یخچال، آب رایگان، تلفن، اینترنت، پاورسنج، مبلمان، حمام، صندوق امانات، لوازم بهداشتی، مینی‌بار، سرویس‌بهداشتی ایرانی و فرنگی، دمپایی، سیستم گرمایش و سرمایش و... برای افزایش سطح آسایش مهمانان در اتاق‌ها به‌صورت مجزا فراهم شده است.

در ساختمان هتل امکانات و خدمات متنوعی مانند پارکینگ، لابی، اینترنت، تلفن، تلوزیون، صندوق امانات، کافی‌شاپ، خدمات برای معلولان، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، پذیرش 24 ساعته، دستگاه واکس کفش، خدمات تهیه بلیط، ترانسفر رفت‌وبرگشت با هزینه، خدمات خانه‌داری، خشکشویی و... دراختیار مهمانان قرار گرفته است. رستوران هتل ایران زمین سمت راست لابی واقع شده و 120 نفر ظرفیت دارد. نوع انتخاب غذا برای هر وعده منو انتخابی بوده است؛ در منو می‌توانید انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، عربی و دریایی را نسبت به ذائقه خود انتخاب کنید.

موقیت هتل ایران زمین


افراد زیادی هستند که فقط برای زیارت بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) به شهر مشهد سفر می‌کنند و به‌همین خاطر نزدیکی محل اسکان آن‌ها به حرم مساله‌ای مهم به‌حساب می‌آید. اگر شما هم از این دسته افراد هستید و تمایل کم‌تری برای تماشای سایر جاذبه‌های مشهد دارید، هتل ایران زمین جز بهترین گزینه‌ها محسوب می‌شود. این هتل در خیابان امام رضا، امام رضا 2، کوچه شهید حسنی واقع شده است.

در این مطلب دو مورد از هتل‌های سه ستاره و با کیفیت نزدیک به حرم امام رضا (ع) را معرفی کردیم که شما می‌توانید آن‌ها را برای اسکان خود انتخاب کنید. یکی از بهترین روش‌ها برای رزرو هتل مشهد استفاده از سایت علی بابا بهترین سایت رزرو هتل است. با این سایت به‌سادگی می‌توانید اطلاعات کافی از هتل‌ها کسب کرده و نسبت به رزرو آن‌ها اقدام کنید. اگر تجربه اقامت در هتل سهند و ایران زمین را داشتید، نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به‌اشتراک بگذارید.




وبگردی