آفتاب

هشدار پلیس درباره خرید اینترنتی واکسن کرونا



رییس پلیس فتای تهران بزرگ در مورد خرید اینترنتی واکسن کرونا به مردم هشدار داد و گفت: این آگاهی‌های فروش کلاهبرداری است و با عاملان آن برخورد می‌شود.

سرهنگ «داوود معظمی گودرزی» روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه خریدوفروش دارو در فضای مجازی ممنوع است، افزود: از زمان شیوع ویروس کرونا در مواردی افراد سودجو با انتشار آگهی در فضای مجازی، فروش واکسن کرونا را مدعی شده‌اند و پلیس نیز با عاملان انتشار این اخبار برخورد کرده است.
وی ادامه داد: پس از پیگیری پلیس فتای تهران بزرگ طی روزهای اخیر، عاملان انتشار آگهی‌ فروش واکسن کرونا نسبت به حذف آن اقدام کردند اما پلیس در حال تعقیب افرادی است که این خبر کذب را انتشار داده‌اند.
رئیس پلیس فتای تهران بزرگ با بیان اینکه اصلا دارویی در کار نیست، بیان کرد: این افراد صرفا به قصد سودجویی و کلاهبرداری دست به چنین اقدامی می‌زنند.
سرهنگ گودرزی اضافه کرد: با توجه به حساسیت افکار عمومی نسبت به واکسن کرونا و خبرهایی که در این مورد منتشر می‌شود، این احتمال وجود دارد که در روزهای آینده نیز افراد سودجو با پیش‌فروش واکسن یا فروش آن قصد کلاهبرداری از مردم را داشته باشند که لازم است شهروندان هوشیار باشند و البته پلیس نیز با چنین مواردی برخورد خواهد کرد.

به گزارش ایرنا ایجاد امنیت و کاهش خطرها برای فعالیت‌های علمی، اقتصادی و اجتماعی در جامعه اطلاعاتی و مراقبت و پایش از فضای تولید و تبادل اطلاعات از جمله وظایف و مأموریت‌های پلیس فتاست.




وبگردی