آفتاب

اکران خصوصی آیما در تهران



"آیما" به نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی "مجتبی سعیدزاده" عصر دوشنبه در سرای محله ساعی و با حضور بازیگران پیشکسوت سینما و تلویزیون، عوامل و بازیگران این فیلم داستانی اکران خصوصی شد.

در این فیلم که اتفاق‌های پیش آمده برای یک دختر نوجوان که به دنبال سانحه تصادف دچار فراموشی شده را روایت می‌کند، بهزاد رحیم خانی، غلامرضا اصانلو، عباس نایی، مژگان دره‌شیری، پوریا عمرانی و نازنین پیرقاسمی ایفای نقش می‌کنند.
سایر بازیگران این فیلم را نیز رضا محمدزاده، پروانه خلج، محمدعلی حبیبی، احسان زمانی، ارسلان داودی، زهرا امیدی، مهدی کاظمی، روبینا پورشریف، طهورا امیری، محمدمهدی نظری، تمنا شجاعی، فاطمه سوری و امیرعلی عزت نشان تشکیل می‌دهند.
عوامل این فیلم داستانی نیز شامل فرید ملکی به عنوان مدیر تولید، سعید امیری مدیر تصویربرداری، حمیدرضا دایی حانی مدیر صدا برداری، محمد شجاعی مدیر تدارکات، محمد امیدی مدیر پشتیبانی، عشرت نوروزی دستیار کارگردان، مصطفی ترک دستیار تهیه،  هدیه نظری منشی صحنه، فرشاد بابایی طراح و مجری گریم، زهرا امیرگوهر دستیار گریم، علیرضا خزایی طراح صحنه، سمانه شهبندی و سکینه پورشریف طراحان لباس، مرضیه نجفی مسوول بازیگران، لیلا امیدی مسوول بهداشت و مریم سوری به عنوان دستیار تدارکات است.
«آیما» داستان دختربچه ای است که در یک سانحه توانایی صحبت کردن را از دست می دهد و این موضوع باعث ایجاد مشکلاتی برای او و اطرافیانش می شود.
فیلمبرداری این اثر حدود ۱۷ الی ۱۸ روز در تیرماه ۱۴۰۰ و در روستایی در شهر دندی یکی از توابع استان زنجان ضبط شد.
در این اکران، منصور نوبخت، فتح اله طاهری، رضا محمد زاده، رحیم مهدی خانی، احمدرضا اسعدی بازیگران پیشکسوت سینما و تلویزیون و علیرضا رفعتی تهیه کننده سینما و تلویزیون حضور داشتند.

علیرضانیاکان




وبگردی