آفتاب

یک کارآفرین نمونه حوزه سرمایه گذاری در گفت وگو با اصحاب رسانه:

خط و مشی مجموعه ما بر مبنای اشتغال زایی است



خط و مشی مجموعه ما بر مبنای اشتغال زایی است و بیش از و100 نماینده در سراسر کشور فعال است که هر یک از نماینده‌ها قریب به پانزده نفر را مشغول به کار کردند و این خود باعث کارآفرینی برای مجموعه ما شده است.

هادی گرجی ـ آفتاب: مجید هادی مدیریت مجموعه گروه سرمایه گذاری ایرانیان گستر در گفت وگو با اصحاب رسانه و خبرنگاران اظهار داشت: گروه سرمایه گذاری ایرانیان گستر در سال 1386 به ثبت رسید و با موضوع ساخت خانه‌های ارزان قیمت و اقساط تحت عنوان خانه گستر پردیس آغاز به فعالیت نمود و در زمینه تسهیلات بانکی به صورت فروش اقساطی همکاری داریم. مجموعه سرمایه گذاری ایرانیان گستر توانسته است برای اولین بار در کشور با لیزینگ‌ها، بانک‌ها و گروه‌های سرمایه گذاری بزرگ تفاهم نامه‌هایی را به امضاء برساند که بتواند برای تمامی احاد مردم خرید اقساطی با سود بانکی کمتر را مبنای کار خود قرار دهد.
این کارآفرین ادامه داد: در حوزه فروش کالا اقساطی اقدامات مفیدی انجام داده شده است و در بستر ایجاد غرفه‌های مختلف و فروش اینترنتی با برند ایرانیان کالا، توانسته ایم با بیشتر سازمان و نهادهای دولتی تفاهم نامه منعقد کنیم و با توجه به اینکه خیلی‌ از متقاضیان شغل دولتی ندارند، و نمی‌توانند ضامن پیدا کنند تصمیم گرفتیم طی جلساتی متعدد با لیزینگ‌ها، این مشکل را حل نماییم.
وی اشتغال زایی را مبنای اقدامات خود قرارد داد و افزود: خط و مشی مجموعه ما بر مبنای اشتغال زایی است و بیش از  و100 نماینده در سراسر کشور فعال است که هر یک از نماینده‌ها قریب به پانزده نفر را مشغول به کار کردند و این خود باعث کارآفرینی برای مجموعه ما شده است.
این مدیر توانمند در ادامه خاطرنشان کرد: خدا را شاکریم به نوبه خودم به عنوان مدیریت مجموعه، بسیار علاقه مند به ایجاد اشتغال زایی هستم و معتقدم بزرگترین مشکل جامعه ما مبحث کار و اشتغال است و به همین خاطر با توانی که داشتم توانسته ام به لطف خدا برای خیلی‌ها اشتغال زایی داشته باشم.
هادی در پاسخ به سوال خبرنگار مبنی بر رمز موفقیت مجموعه گفت: اگر بخواهم صادقانه از رمز موفقیت مجموعه بگویم نیت پاکی است که بچه‌ها برای خدمت به مردم در حین کار دارند.
وی افزود: اولین مبحثی که در کسب و کار مورد توجه است علاقه به کار است، هر کسی که به کارش علاقه دارد در این کار موفق است. باعث و بانی افرادی که دوست دارند کار کنند از جمله دغدغه‌ها و خلاقیتی است که بنده برای کارم در نظر گرفته ام.
مدیریت مجموعه گروه سرمایه گذاری ایرانیان گستر تصریح کرد: با سازمان‌ها، اداره جات، کانون وکلای کشور، وزارت صنعت و معدن، جامعه ایثارگران و رزمندگان، صدا و سیما و سایر مجموعه‎‌ها همکاری داریم.
این کارآفرین در پایان اظهار داشت: خیلی متشکرم از جمع خبرنگاران که در مجموعه ما حاضر شدید و من و گروهم تمام تلاشم این است که خدمت رسان رفع نیازهای مردم باشیم.




وبگردی