آفتاب

افتتاحیه نمایشگاه گروهی دنیای هنر برگزار شد



افتتاحیه نمایشگاه گروهی با عنوان (دنیای هنر) با حضور پر شور جمعی از اساتید و هنرمندان و اهالی سینما و تاتر از جمله خانم دکتر اکرم خطیبی ( هنرمند جهانی ) در گالری انتظامی برگزار شد.

روز گذشته ۵ آذر ، افتتاحیه نمایشگاه گروهی با عنوان (دنیای هنر) با حضور پر شور جمعی از اساتید و هنرمندان و اهالی سینما و تاتر از جمله خانم  دکتر اکرم خطیبی ( هنرمند جهانی )  در گالری انتظامی برگزار شد. هدف اصلی این نمایشگاه ، ارتقای فرهنگ و هنر کشور در قالب نقاشی و تصویر میباشد.

در این نمایشگاه ۱۰ هنرمند با سی و پنج اثر با تکنیک‌های مختلفی از جمله کوبیسم ، اکسپرسیونیسم و رئال  شرکت کردند که اسامی هنرمندان شرکت کننده در نمایشگاه عبارتند از : مونا تیرگر ، الهام مقتدایی، نفیسه رنجبری ، عسل نژادسلیم ، گلی گازا ، هستی واسعی ، نرگس توبه ییها ، فاطمه چراغعلی ، ارغوان خسروی و سلنا سیدرضایی  میباشد. 

این نمایشگاه تا ۱۰ آذر از ساعت ۱۵ تا ۱۸ در گالری انتظامی به نشانی : تهران ، خیابان شریعتی ، بالاتر از خیابان مطهری ، روبروی فروشگاه اتکا ، پلاک ۶۰۸ ، طبقه دوم ، واحد ۵  برپاست و تلفن گالری هم ۰۲۱۸۸۴۲۸۳۸۵  و اینستاگرام هم Entezami _ artgallery  وایمیل www. entezami artgallery . com  میباشد . از علاقمندان و اهالی هنر دعوت می‌شود از این نمایشگاه دیدن کنند.

علیرضا نیاکان




وبگردی