آفتاب

شوک دوم اسکوچیچ در راه است؟!



خبرورزشی نوشت: روزهای بد دروازه بان تیم ملی همچنان در بازی ایران برابر لبنان هم ادامه پیدا کرد.

علیرضا بیرانوند دروازه بان اصلی تیم ملی، روزهای خوبی را در رده باشگاهی و ملی سپری نمی کند. او پس از اینکه در بازی بواوشتا برابر پورتو چهار گل دریافت کرد تا روز تلخی را مقابل مهدی طارمی و یارانش سپری کند، در بازی بعد تیمش برابر فامالیسائو هم پنج گل خورد تا ۹ گل در دو بازی دریافت کرده باشد. با این حال، این موضوع تاثیری درباره نگاه دراگان اسکوچیچ به او نداشت و بیرو برای بازی با لبنان و سوریه به تیم ملی دعوت شد.

او مطابق پیش بینی ها برابر لبنان هم در ترکیب اصلی قرار گرفت اما باز هم نتوانست عملکرد مطلوبی داشته باشد. بیرانوند روی صحنه ای که لبنان به آن صورت عجیب به گل رسید، تا حدودی مقصر شناخته شد و با اینکه ارتفاع توپ بسیار زیاد بود ولی گروهی معتقد بودند او تا آخرین لحظه باید مسیر توپ را دنبال می کرده تا غافلگیر نشود.

بیرانوند در دقیقه ۵۵ بازی هم تصمیم به دریبل بازیکن حریف گرفت که توپ از مالکیت او خارج شد و در ریبابند در وضعیت خطرناکی به مهاجم لبنان رسید ولی شوت او با دخالت صادق محرمی به کرنر رفت ولی اگر آن توپ گل می شد، شرایط بسیار سختی برای تیم ملی به وجود می آمد.

در فضای مجازی این بحث شکل گرفت که اسکوچیچ باید به بیرانوند شوک بدهد که مرد همیشه ثابت دروازه تیم ملی نیست و باید برای بازی با سوریه به امیر عابدزاده یا سید پیام نیازمند اعتماد کند. آخرین کلین شیتی که بیرانوند داشته به بازی بواویشتا بلننسس در هفته نهم لیگ برتر پرتغال بر می گردد که سوم آبان برگزار شد و بدون گل به پایان رسید و بیرو پس از آن در سه بازی باشگاهی و ملی ۱۰ گل دریافت کرده است.




وبگردی