آفتاب

دعوت از ۲۸ هندبالیست به اردوی تیم ملی جوانان



سرمربی تیم ملی فوتبال زیر ۲۳ سال، اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی این تیم را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، سرمربی تیم ملی زیر ۲۳ سال ایران اسامی بازیکنان دعوت شده به اردو را به شرح زیر اعلام کرد:
سینا عبداللهی از ماشین سازی تبریز
 محمد خدابنده لو، محمد سلطانی مهر و میلاد کر از ذوب آهن اصفهان
 یاسین سلمانی از سپاهان اصفهان
علیرضا رضایی، امیرحسین حسین‌زاده، امیرعلی صادقی و  سبحان خاقانی از استقلال تهران
سامان فلاح، محمد مهدی محبی و علیرضا کوشکی از پیکان تهران
محمدجواد کیا از پدیده مشهد
محمد مهدی احمدی از نفت مسجد سلیمان
محمد حسین زواری و امید حامدی فر صنعت نفت آبادان
محمدامین حزباوی و علیرضا باویه فولاد خوزستان
مهدی لموچی، آریا برزگر و فرزان دانا  از فجرسپاسی شیراز
 حسین نخودکار از گل گهرسیرجان
یونس اکبرپور از مس رفسنجان
رضا کاخساز از مس شهر بابک
مهدی هاشم نژاد از ملوان بندر انزلی
این اردو از امروز تا ۲۹ مهرماه در مرکز ملی فوتبال برگزار و سپس ملی‌پوشان برای حضور در مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی آسیا به کشور تاجیکستان اعزام می‌شوند.
مسابقات مقدماتی آسیا در رده سنی زیر ۲۳ سال از سوم تا ۹ آبان‌ماه در شهر دوشنبه ادامه خواهد داشت.

تیم ملی فوتبال زیر ۲۳ سال ایران درگروه B با تیم‌های تاجیکستان، نپال و لبنان به رقابت می‌پردازد.
ایسنا/فارس رئیس هیئت دو و میدانی استان فارس از برگزاری رقابت‌های دوی صحرانوردی ایران به میزبانی شهرستان سپیدان و در ارتفاعات پولادکف، خبر داد.
روح‌الله نجمی چهارشنبه 28 مهر در جمع خبرنگاران گفت: رقابت دوندگان دو صحرانوردی ایران، صبح جمعه، 30 مهر در ارتفاعات پولادکف شهرستان سپیدان با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

وی با بیان اینکه این رقابت‌ها با تایید فدراسیون دوومیدانی ایران و همکاری هیئت فارس و مجموعه فرهنگی ورزشی پولادکف سپیدان برگزار خواهد شد، گفت: این دومین باری است که فارس میزبانی این رقابت‌های حساس را عهده‌دار می‌شود.
نجمی افزود: حضور و رقابت دوندگان مطرح مرد و زن ایران از جمله رکورددار ۱۰۰ کیلومتر کشور، گرمی بخش این رقابت خواهد بود که به‌ همین‌ خاطر از خانواده ها نیز برای تماشای مسابقه دعوت می‌شود.
وی با بیان اینکه پروتکل های بهداشتی شرایط شیوع کرونا در این رقابت‌ها مد نظر بوده است، تاکید کرد که تلاش برای برگزاری این دوره از رقابت‌ها در بهترین سطح ممکن انجام شده است.
سرپرست برگزاری این مسابقه در گفت و گو با خبرنگاران گفت: رقابت مردان و زنان به فاصله نیم ساعت از محل پیست و هتل پولادکف آغاز می شود که دو مسیر ۲۸ و ۱۴ کیلومتری را طی خواهند کرد.
علی فرزامی افزود: تلاش‌های زیادی هم برای موافقت با میزبانی، هم برای برگزاری این دوره از رقابت‌ها انجام شده است.
فرزامی گفت: هدف اینست که با شعار بازگشت به زندگی بتوانیم در شرایط سختی که بیماری کرونا به لحاظ روحی و جسمی به هموطنان وارد کرده، مردم را با ورزش دوباره پیوند بدهیم تا امیدواری را در این شرایط سخت، تسری بخشیم.
سرمربی تیم ملی تکو.اندوی بانوان ایران از فراهم شدن مقدمات لازم برای حضور تیم ملی تکواندوی بانوان ایران در مسابقات آزاد عربستان خبر داد.

مهرو کمرانی در گفتگو با ایسنا، با اعلام این خبر، اظهار کرد: قرار است جلسه کمیته فنی فدراسیون تکواندو طی هفته جاری برگزار شود تا در خصوص تعداد نفرات اعزامی و اسامی آن‌ها بررسی‌های لازم صورت گیرد.

سرمربی تیم ملی تکواندوی بانوان با بیان اینکه این رقابت‌ها در سطح G۴ برگزار می‌شود، گفت: مسابقات قرار است از ۴ تا ۶ آذر به میزبانی ریاض عربستان برگزار شود. تمامی مباحث فنی مربوط به حضور در این مسابقات قرار است در جلسه کمیته فنی بررسی شود.

وی در پایان با تاکید بر اینکه از این پس سعی می‌کنیم بانوان را در ۲ گروه مجزا به مسابقات مختلف اعزام کنیم، خاطرنشان کرد: یک گروه برای کسب تجربه بین‌المللی به مسابقات اعزام می‌شوند و گروه دیگر با توجه به اهداف مشخص شده، برای کسب امتیاز در رویدادهای خارجی حاضر خواهند شد تا بتوانیم از همه پتانسیل تکواندو به بهترین شکل استفاده کنیم.
چهارمین اردوی تیم ملی هندبال پسران جوان قرار است به میزبانی خوزستان برگزار شود.

به گزارش ایسنا، مسابقات هندبال قهرمانی پسران جوان قرار است از ۲۲ تا ۳۱ مرداد برگزار شود که به همین منظور ملی پوشان جوان ایران اردوهای خود را پشت سر می گذارند. بر همین اساس سازمان تیم های ملی ۲۸ بازیکن را به چهارمین مرحله اردوهای تیم ملی دعوت کرد. این اردوها از ۲ تا ۱۲ آبان ماه امسال به میزبانی شهرستان شوشتر برگزار می شود.

کادرفنی تیم ملی جوانان متشکل از سرگی لیکولینکو سرمربی، حسن رنجکار و سید مجتبی میردامادی، بهزاد قهرایی به عنوان مربی بدنساز، امید کاظمی فیزیوتراپ، فرهاد شفیعی مربی دروازه بانان، ایمان صحرائیان به عنوان روانشناس و محسن گرامی به عنوان مربی مهمان در این اردو حضور خواهند داشت.

مهدی عباسی ، سید محمدمتین صفوی، فرحان باباصفری، علی حفیظیان، ابوالفضل قاسمی، عارف رافت نیا، امیرضا شجاعی، امیرضا پورموسوی، امیرعباس زارعی، علی اسماعیل زاده، رضا بیات، محمدرضا غفاری، محمدمتین ظهراب، علی محبت پور،سعید علی اکبری، محمد سنجری پور، مهرشاد دانشی، شایان فرشته نژاد، علیرضا رضوانی، مهرشاد پارسایی، امیر حسین کرمی، مبین آبیار، ستار مددی، مهدی فراهانی، سهیل صفری، مبین حسین پور، علی عبدالهی، امیر عباس حق بین نفرات دعوت شده به چهارمین مرحله از اردوی تیم ملی هندبال جوانان هستند.

البته هنوز کنفدراسیون آسیا میزبان مسابقات قهرمانی جوانان را مشخص نکرده است.



وبگردی