آفتاب

بزرگترین چالش برای مزایده کارگزاری پرسپولیس؛ شرکت برنده استقلالی باشد چه خواهد شد؟!



پرسپولیسی ها برای برگزاری مزایده کارگزاری خود با یک چالش بسیار بزرگ روبرو هستند.

به گزارش آفتاب به نقل از میدان، همانطور که چند روز پیش از طرف باشگاه پرسپولیس اعلام شد مراحل بارگذاری مدارک و اسناد برای برگزاری مزایده کارگزاری پرسپولیس انجام شده و قرار است که در نهایت ۱۰ آبان برنده این مزایده اعلام شود.
اینکه انتخاب کارگزار برای شرکت برنده یا باشگاه پرسپولیس چه منافع و معایبی دارد قبلا در موردش صحبت شده اما مسئله بسیار بزرگ و مهم در این خصوص این است که آیا فکر به حال اهلیت برنده مزایده و البته اصالت پرسپولیسی بودن او شده یا خیر؟
فرض را بر این بگیریم که برنده مزایده کارگزاری پرسپولیس یک شرکت یا یک برند استقلالی باشد، اگر این شخص با وجود انجام تعهدات مالی و حرفه‌ای در طول یک سال حضور در باشگاه پرسپولیس بخواهد حاشیه‌سازی کند یا مثلاً شرایطی را فراهم بیاورد تا بین بازیکنان، هواداران و مدیران درگیری به وجود بیاید چه تدبیری برای حل آن وجود دارد؟
اصلا چه کاری برای اثبات اهلیت برنده مزایده و البته اثبات اصالت و پرسپولیسی بودن او انجام شده است؟ چطور می‌شود که تضمین کرد برنده مزایده حتماً پرسپولیسی باشد و حداقل استقلالی نباشد و رفتار تصمیم‌گیری‌هایش در روند کاری پرسپولیس در یک ساله آینده تاثیر نگذارد؟
این را می‌شود یک ایراد بزرگ درباره مسئله مزایده پرسپولیس مطرح کرد. حالا باید دید که آیا پرسپولیسی‌ها یا مسئولان وزارت ورزش و دیگر مسئولان امر، فکری برای این مسئله کرده‌اند یا خیر.




وبگردی