آفتاب

پروژه جدید رئال مادرید/ فروش بازیکن تا ۳۰۰ میلیون یورو

پروژه جدید رئال مادرید/ فروش بازیکن تا ۳۰۰ میلیون یورو

رئال مادرید که در راستای تقویت ترکیبش بازیکنان زیادی را به خدمت گرفته قصد دارد با فروش بازیکنانی ۳۰۰ میلیون یورو به دست آورد.

به گزارش خبرگزاری مهر، پروسه تقویت ترکیب تیم فوتبال رئال مادرید برای فصل آینده به خوبی در حال پیشروی است. این تیم تا به حال ادن هازارد، یوویچ، میلیتائو، مندی و رودریگو را در ازای رقمی بیش از ۳۰۰ میلیون یورو به خدمت گرفته است. حالا این تیم امیدوار است بتواند همه این رقم را با فروش بازیکنانی که زیدان آن‌ها را نمی‌خواهد به دست آورد.

برای شروع مارکوس یورنته به اتلتیکومادرید رفت و ۴۰ میلیون یورو به صندوق مادرید بازگشت. اما به غیر از او بازیکنانی مانند گرت بیل، سبایوس، خامس رودریگس، ماریانو، دی توماس، لوکاس واسکس و کیلور ناواس هم هستند که در لیست سیاه رئال قرار دارند و احتمال می‌رود به فروش برسند. انجام این تعداد ترانسفر در یک پنجره نقل و انتقالاتی البته کار دشواری است، اما در صورتی که انجام شود، شاید رئال مادرید حتی بیش از مبلغی که می‌خواهد هم به دست آورد.

گرت بیل بازیکنی است که بیشتری درآمد حاصل از فروش را به رئال خواهد رساند. او از زمان پیوستن به رئال نتوانسته توقعات را برآورده کند و از طرفی هنوز مشتریانی در انگلیس دارد که برایش پول خوبی می‌دهند و معتقدند او بازیکنی با سطح بالا است که می‌تواند ترکیب تیم‌های انگلیسی را تقویت کند. اصلی‌ترین گزینه او هم بازگشت به خانه و بازی در تاتنهام است.

کد N2195830

وبگردی