آفتاب

نقش کلیدی ایران در هیدورگرافی بین المللی

نقش کلیدی ایران در هیدورگرافی بین المللی

شفیعی با تاکید بر اینکه ایران در عرصه هیدروگرافی در منطقه تاثیرگذار است، گفت: نقش کلیدی در حوزه هیدروگرافی در منطقه داریم و کشوری مرجع و تاثیرگذار در حوزه هیدروگرافی بین المللی هستیم.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، مسعود شفیعی در مراسم روز جهانی هیدروگرافی با بیان اینکه مطابق ماده 11 قانون احکام دائمی توسعه کشور راهبری فعالیت‌های حوزه نقشه‌برداری بر عهده سازمان نقشه‌برداری است، گفت: به دنبال افزایش نظارت‌ها بر بخش خصوصی در این حوزه هستیم و نباید نظارت محدود به قراردادهای منعقده بین کارفرما و مشاور باشد تا شاهد ارتقای کیفی فعالیت‌ها باشیم.

وی ادامه داد: بخش خصوصی در اجرای این فعالیت‌ها باید پرچمدار باشد و نظارت‌ها توسط حاکمیت به نحوی انجام شود که کیفیت کار ارتقا یابد.

رئیس سازمان نقشه‌برداری کشور با بیان اینکه استانداردها و رویه‌های متناقض باید کاهش پیدا کند ادامه داد: با همکاری تمام مشاوران ذیصلاح و فعالان عرصه نقشه‌برداری شاهد ظهور و تقویت جایگاه نظارت و کنترل کیفی خواهیم بود.

شفیعی با تاکید بر اینکه  ایران در عرصه هیدروگرافی در منطقه تاثیرگذار است، گفت: نقش کلیدی در حوزه هیدروگرافی در منطقه داریم و کشوری مرجع و تاثیرگذار در حوزه هیدروگرافی بین المللی هستیم.

کد N2195498

وبگردی