آفتاب

پارسال گفتم انتخاب «رئیس» از داخل قوه قضائیه بهتر است

پارسال گفتم انتخاب «رئیس» از داخل قوه قضائیه بهتر است

معاون اول قوه قضاییه گفت: شهریور سال گذشته گفتم اگر رئیس قوه قضائیه از داخل باشد کارها بهتر انجام می‌شود.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای در همایش سراسری قوه قضائیه با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا گفت: در شهریور سال گذشته من مطلبی را گفتم که بعضی‌ها گفتند زود است ولی گفتم که دوره دوم ریاست قوه رو به اتمام است و باید تصمیم بگیریم که در دوره آینده آیا ریاست قوه از داخل دستگاه قضائی باشد یا خارج از قوه قضائیه و آن زمان گفتم که به نظرم اگر رئیس قوه قضائیه از داخل باشد کارها بهتر انجام می‌شود. من گفته بودم آیت الله رئیسی شایسته این کار است ولی بعضی‌ها می‌گفتند ایشان تازه تولیت آستان را پذیرفتند و شاید این کار نشود ولی ما گفتیم نظراتمان را می‌گوئیم.

وی افزود: من امروز از این انتخاب خوشحالم و امیدوارم در گام دوم انقلاب بتوانیم آنچه را که متناسب با نظام‌جمهوری اسلامی است قدم برداریم.

وی افزود: این گام دوم الزاماتی دارد. یکی از آن الزامات که رهبری چندین سال است بر آن تکیه کرده‌اند روحیه انقلابی و جهادی است و اگر این روحیه در تک تک افراد یک دستگاه باشد می‌تواند شتاب دهنده کار را کند و امروز بحمدالله این روحیه را در سطح مناسبی در ریاست قوه و مدیران رده‌های مختلف می‌بینیم و مدیر نقش بسیار مهم و اساسی دارد...

ادامه دارد...

کد N2195415

وبگردی