آفتاب

چرایی فرار ۱۵ ساله «حاجی علاءالدین»/ تشریح آخرین وضعیت پرونده سعید طوسی

چرایی فرار  ۱۵ ساله «حاجی علاءالدین»/ تشریح آخرین وضعیت پرونده سعید طوسی

دادستان کل کشور درباره فرار ۱۵ ساله مالک پاساژ علاءالدین توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش ایلنا،‌ حجت الاسلام و المسلمین منتظرى‌ در سومین روز هفته قوه قضاییه از دادسراى ناحیه ١٢ تهران بازدید کرد و به ملاقات مردمی پرداخت.

در این ملاقات مردمی که دادستان تهران نیز حجت الاسلام و المسلمین منتظری را همراهی می‌کرد، وی ضمن دیدار چهره به چهره با مردم و مراجعه کنندگان، مطالبات و درخواست‌های آن‌ها را مورد رسیدگی قرار داد.

دادستان کل کشور در حاشیه بازدید از دادسرای ناحیه ١٢ تهران، سوالی در رابطه با قدیمی‌ترین پرونده این دادسرا از یکی از مسئولان دادسرای ناحیه ١٢ تهران مطرح کرد که وی پاسخ داد: قدیمی‌ترین پرونده مربوط به سال ۸۳ است و متعلق به پاساژ علاءالدین و آقای علاءالدین است که وی نیز متواری بوده و اتهامش کلاهبرداری است، چرا که همکف این پاساژ را که پارکینگ بوده کاربری دیگری گرفته و تجاری تحویل مردم نداده است و معلوم نیست که به چه شکل هم از زندان آزاد شده است.

دادستان کل کشور در ادامه پس از اطلاع از این موضوع دستور پیگیری در خصوص این پرونده را داد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر دستور رئیس قوه قضائیه برای رسیدگی مجدد به پرونده سعید طوسی که خبرش توسط محمود صادقی نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی منتشر شده است، گفت: منبع خبر آقای صادقی کجاست؟

دادستان کل کشور در واکنش به اینکه صادقی گفته است دادستان کل کشور خبر از اعمال نفوذ در این پرونده داده است، تصریح کرد: من چنین چیزی نگفته‌ام و تکذیب می‌کنم.

کد N2194884

وبگردی