آفتاب
در گفتگو با مهر عنوان شد

۵۰هزار واحد مسکونی در دست احداث/کمک خیرین برای ساخت مسکن مددجویان

۵۰هزار واحد مسکونی در دست احداث/کمک خیرین برای ساخت مسکن مددجویان

دبیرستاد مسکن سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه ۵۰ هزار واحد مسکونی در دست احداث است، گفت: بزودی واگذاری تعدادی از این واحد ها آغاز می شود.

علی ربوبی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اقدامات سازمان در ارتباط با فرایند ساخت واحدهای مسکونی برای مددجویان تحت پوشش سازمان گفت: در این زمینه تفاهم نامه‌ای با دستگاه‌هایی مانند وزارت مسکن، بنیاد مسکن، سپاه و بسیج به امضا رسیده است.

وی تصریح کرد: یکی از سیاست‌های سازمان بهزیستی تأمین مسکن مناسب برای جامعه هدف است که در همین بخش تسهیلات خوبی را در اختیار جامعه هدف قرار می‌دهد.

دبیر ستاد مسکن سازمان بهزیستی کشور ادامه داد: هم اکنون تعداد قابل توجهی از واحدهای مسکونی در دست احداث است و بزودی در اختیار جامعه هدف بهزیستی قرار خواهد گرفت.

ربوبی در ارتباط با تعداد واحدهای مسکونی در دست احداث گفت: در این بخش بیش از ۵۰ هزار واحد در دستور کار قرار دارد ضمن اینکه بزودی این واحدها که در مناطق مختلف قرار دارند واگذار می‌شود.

وی افزود: بر اساس برنامه ریزی انجام شده بزودی مسکن‌های احداث شده در طرح مسکن مهر نیز در اختیار افراد ثبت نام شده قرار خواهد گرفت.

دبیر ستاد مسکن بهزیستی کشور تصریح کرد: در فرایند ساخت مسکن بخشی را بهزیستی بخشی را خیرین و بخشی توسط مددجو تأمین می‌شود.

کد N2194877

وبگردی