آفتاب
در حاشیه اردوی تیم ملی وزنه‌برداری؛

برخواه آخرین وضعیت مصدومیت سهراب مرادی را تشریح کرد

برخواه آخرین وضعیت مصدومیت سهراب مرادی را تشریح کرد

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری با اظهار امیدواری به روند درمانی سهراب مرادی گفت: مصدومیت او چندان جدی نبود اما برخی در این خصوص بزرگ‌نمایی کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد حسین برخواه صبح امروز در حاشیه اردوی تیم ملی وزنه برداری کشورمان گفت: اردوی کنونی از روز ۱۰ خرداد ماه آغاز شده و شرایط بچه‌ها نسبت به رقابتهای قهرمانی آسیا بسیار بهتر است. البته در رقابتهای جهانی کار سختی پیش رو داریم و باید با رقیب اصلی خودمان یعنی چین مصاف سختی داشته باشیم.

وی در واکنش به مصدومیت سهراب مرادی در حین تمرینات تیم ملی گفت: آسیب دیدگی در وزنه برداری و ورزش حرفه‌ای کاملاً معمول است به ویژه وزنه‌برداران که تمرینات سنگینی را در اردو پشت سر می‌گذارند. سهراب هم دچار مصدومیت جزئی شد که خوشبختانه مشکلش جدی نبود و می‌تواند از هفته آینده تمرینات خودش را آغاز کند. البته با توجه به وضعیت او می‌توان امیدوار بود تمرینات جدی و تخصصی سهراب از دو هفته آینده با بهبودی کامل کتفش آغاز شود. البته قرار نبود خبر همین مصدومیت هم از اردو خارج شود که متاسفانه در این رابطه بزرگنمایی شد.

اردوی تیم ملی وزنه‌برداری ایران برای حضور در رقابت‌های قهرمانی ۲۰۱۹ جهان از ۱۰ خرداد ماه آغاز شده که تا زمان اعزام به مسابقات جهانی (روز ۲۷ شهریورماه تا ۵ مهرماه در تایلند) ادامه دارد.

کد N2194815

وبگردی