آفتاب

نژادمهدی با ذوب آهن تمدید می‌کند؟

نژادمهدی با ذوب آهن تمدید می‌کند؟

مدافع ذوب آهن هنوز حاضر به تمدید قرارداد با این تیم نشده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، ذوب آهن اصفهان که قصد دارد در فصل نوزدهم با قدرت شرکت کند و پس از یک فصل نه چندان خوب در لیگ برتر بار دیگر به جمع مدعیان و بالانشینان جدول اضافه شود، با وجود از دست دادن 2 بازیکن کلیدی خود یعنی رشید مظاهری و محمدرضا حسینی نتوانسته خرید پر سرو صدایی در پنجره تابستانی داشته باشد و به گفته عوامل این تیم، تمدید قرارداد با بازیکنان حال حاضر و اضافه شدن 3 بازیکن سرباز این تیم که به تراکتورسازی رفته بودند برای بستن یک تیم خوب در فصل جدید و مطالق نیازهای کادرفنی کافی است.

در همین راستا ذوبی‌ها تقریباً با اکثر نفرات کلیدی خود تا این لحظه تمدید کردند و چند بازیکن از جمه محمد نژادمهدی و اوسواگانا مانده‌اند که تا این لحظه حاضر به تمدید قرارداد نشده‌اند.

نژادمهدی که یکی از مهره‌های کلیدی ذوب آهن در پست دفاع میانی است به باشگاه اعلام کرده تا پایان هفته جاری برای تمدید قراردادش در اصفهان حاضر خواهد شد ولی از گوشه و کنار اخباری مبنی بر تمایل چند تیم لیگ برتری به جذب او هم شنیده می‌شود که مشخص نیست تا چه حد او را در مورد ماندن در جمع شاگردان منصوریان مردد کرده است.

باید دید مدافع ذوبی‌ها طبق قول خود تا پایان هفته قراردادش را با ذوب آهن تمدید می‌کند یا به یکباره سر از تیم دیگری در خواهد آورد.

کد N2194778

وبگردی