آفتاب

میزبانی ایرانشهر از ۱۵ هزار مخاطب

میزبانی ایرانشهر از ۱۵ هزار مخاطب

در حالی نمایش‌های «تراس» با ۴ هزار و ۳۷۹ مخاطب، «مار بازی» با ۴ هزار و ۳۷ مخاطب، «شهر ما» با ۴ هزار و ۲۰۱ مخاطب و «خون به پا می‌شود» با ۱ هزار و ۹۹۵ مخاطب اجرای خود را به پایان بردند که تماشاخانه ایرانشهر در این نوبت اجرایی میزبان ۱۵ هزار مخاطب شد.

به گزارش ایلنا، نمایش‌های «خون به پا می‌شود»، «تراس»، «مار بازی» و «شهر ما» که در نوبت اجرایی اردیبهشت‌ و خرداد در ساعت‌های ۱۹:۳۰، ۲۰ و ۲۱:۳۰ اجرای عمومی خود را در سالن‌های ناظرزاده کرمانی و سمندریان روی صحنه برده بودند، با استقبال ۱۵ هزار مخاطب به کار خود در این مجموعه تئاتری پایان دادند.

نمایش « خون به پا می‌شود» به کارگردانی مسعود طیبی در ۲۵ اجرای خود پذیرای ۱ هزار و ۹۹۵ مخاطب بود. از این تعداد مخاطب، ۳۳۵ مخاطب با بلیت‌های ۳۰،۳۵ و ۴۰ هزارتومانی و ۱۲۸۵ مخاطب با بلیت‌های ۲۰ و ۲۵ هزارتومانی به تماشای این نمایش نشستند. همچنین تعداد ۳۷۵ مخاطب شامل هنرمندان و اصحاب رسانه، با بلیت مهمان به تماشای این نمایش نشستند.

طبق این آمار، فروش نمایش «خون به پا می‌شود» طی ۲۵ اجرا مبلغ ۳۹ میلیون و ۲۷۲ هزار تومان بوده است.

نمایش « تراس» به کارگردانی مسعود کرامتی نیز در ۲۹ اجرای خود پذیرای ۴ هزار و ۳۷۹ مخاطب بود. از این تعداد مخاطب، ۲۶۳۵ مخاطب با بلیت‌های ۴۰ و ۵۰ هزارتومانی و ۱۳۰۹ مخاطب با بلیت ۳۵ و ۳۰ و ۲۵ هزارتومانی به تماشای این نمایش نشستند. همچنین تعداد ۴۳۵ مخاطب شامل هنرمندان و اصحاب رسانه، با بلیت مهمان به تماشای این نمایش نشستند.

طبق این آمار، فروش نمایش «تراس» طی ۲۹ اجرا مبلغ ۱۶۰ میلیون و ۲۶۵ هزار تومان بوده است.

نمایش « مار بازی» به کارگردانی سعید دشتی نیز در ۲۷ اجرای خودپذیرای ۴ هزار ۳۷ مخاطب بود. از این تعداد مخاطب، ۲۴۱۱ مخاطب با بلیت‌های ۶۰، ۵۰ و ۴۰ هزارتومانی، ۱۲۲۱ مخاطب با بلیت‌های ۳۵ و ۳۰ هزارتومانی به تماشای این نمایش نشستند. همچنین تعداد ۴۰۵ مخاطب شامل هنرمندان و اصحاب رسانه، با بلیت مهمان به تماشای این نمایش نشستند.

طبق این آمار، فروش نمایش «مار بازی» طی ۲۷ اجرا مبلغ ۱۵۸ میلیون و ۶۸ هزار تومان بوده است.

نمایش « شهر ما» به کارگردانی محمدحسن معجونی نیز در ۲۷ اجرای خود پذیرای ۴ هزار ۲۰۱ مخاطب بود. از این تعداد مخاطب، ۳۵۱۰ مخاطب با بلیت‌ ۴۰ هزارتومانی، ۲۸۶ مخاطب با بلیت ۳۰ هزارتومانی به تماشای این نمایش نشستند. همچنین تعداد ۴۰۵ مخاطب شامل هنرمندان و اصحاب رسانه، با بلیت مهمان به تماشای این نمایش نشستند.

طبق این آمار، فروش نمایش «شهر ما» طی ۲۷ اجرا مبلغ ۱۴۸ میلیون و ۹۸۰ هزار تومان بوده است.

بر اساس آمار اعلام‌شده و تعداد مخاطبان هرکدام از نمایش‌ها، تماشاخانه ایرانشهر از ۲۰ اردیبهشت تا ۲۸ خردادماه میزبان حدود ۱۵ هزار مخاطبان شد.

کد N2194749

وبگردی