آفتاب

دادستان تهران: برخورد با جرائم و مفاسد اقتصادی از اولویت‌های دادستانی است

دادستان تهران: برخورد با جرائم و مفاسد اقتصادی از اولویت‌های دادستانی است

دادستان تهران با بیان اینکه توجه به حقوق عامه و رسیدگی به پرونده‌ها از اولویت‌های دادستانی تهران است، گفت: برخورد با جرائم اقتصادی و مفاسد از اولویت‌های دیگر در دادستانی به‌شمار می‌روند.

به گزارش ایسنا، علی القاصی‌ مهر با گرامیداشت هفته قوه قضاییه و یاد و خاطره شهدای هفتم تیر، اظهار کرد: این هفته به نام هفته قوه قضاییه نام‌گذاری شده تا فرصتی برای ارائه گزارش‌ از عملکرد دستگاه قضایی در سراسر کشور و تنویر افکار عمومی از مجموعه خدماتی که در دستگاه قضایی به مردم ارائه می‌شود، باشد.

وی افزود: در هفته قوه قضاییه سال جاری هم به روال سنوات گذشته برنامه‌های متعددی در دستور کار است و تفاوت آن این است که با تغییر مدیریت کلان قوه قضاییه و انتخاب آیت الله رئیسی از رهبر معظم انقلاب تقدیر و تشکر می‌کنیم.

دادستان تهران خاطرنشان کرد: دوره ریاست جدید قوه قضاییه با برنامه‌های تحولی در دستگاه قضایی شروع شده که ریاست قوه قضاییه از منویات مقام معظم رهبری به عنوان منشور قضایی یاد کردند.

القاصی‌مهر گفت: در زمان کوتاه شاهد اقدامات بسیار خوبی در جهت شروع برنامه‌های تحولی در دستگاه قضایی هستیم که موجی از امید و رضایتمندی را در اقشار مختلف جامعه بوجود آورده است و امیدواریم با تلاش مضاعفی که همکاران ما انجام خواهند داد این برنامه ها و ایده‌های تحولی به منصه ظهور برسد.

وی در ادامه به موضوعات برنامه تحولی در رویکرد ریاست قوه قضاییه اشاره کرد و گفت: مساله توجه به حقوق عامه و رسیدگی به پرونده‌ها از اولویت‌های ما است‌ و دستگاه قضایی و به ویژه دادستان‌ها به عنوان نماینده مدعی‌العمومی موضوعات حقوق عامه را مورد هدف قرار داده و در این مجموعه دنبال می‌کنند.

دادستان تهران برخورد با جرائم اقتصادی و مفاسد را از دیگر حوزه‌هایی دانست که در اولویت کاری حال حاضر دادستانی قرار داشته و در آینده نیز صورت خواهد گرفت و گفت: خط مقدم این امر دادستان‌ها و در مرکز دادسرای تهران قرار دارد.

ادامه دارد...

کد N2194597

وبگردی