آفتاب

اندیشه های مالدینی و بوبان در بازار نقل و انتقالات

اندیشه های مالدینی و بوبان در بازار نقل و انتقالات

روسونری پس از مشخص شدن کادر مدیریتی و فنی خود حالا به سراغ بازار نقل و انتقالات می‌رود.

به گزارش ایلنا، پس از انتخاب کادر مدیریتی جدید در میلان، حالا مالدینی، بوبان و ماسارا یک هدف مشترک دارند: بازگشت میلان به دوران با شکوه و شیرین خود.

در همین راستا آنها قصد دارند تا تغییر و تحولات شدیدی در این تیم به خصوص خط هافبک این تیم به وجود بیاورند، آنها در وهله اول تصمیم دارند تا سوسو را حفظ کنند و سیلوا را به میلان بازگردانند و همچنین کوترونه را در لیست فروش خود قرار داده‌اند.

پس از رد پیشنهاد میلان برای جذب استفان سنسی توسط ساسولو و احتمال پیوستن او به اینتر حالا هدف اول میلان در بازار نقل و انتقالات دنی سبایوس هافبک جوان رئال مادرید است، سبایوس از رفتن به روسونری استقبال کرده و اعلام کرده می‌تواند در پست تخصصی خود بازی کند، اما جامپائولو در لیست خود توریرا و دنیس پرائت را قرار داده و باشگاه برای راضی کردن آرسنال برای فروش توریرا به آنها پیشنهاد 50 میلیون یورویی داده و همچنین به نظر می‌رسد پرائت با 25 میلیون یورو در تابستان به روسونری بپیوندد.

از طرفی گفته می‌شود کوترونه و کسیه برای فراهم کردن مبلغ خرید این دو بازیکن در تابستان به فروش برسند و شاید کسیه برای جذب توریرا وارد معامله با آرسنال شود.

کد N2194337

وبگردی