آفتاب

۱۰۰۰ میلیارد تومان طرح صنعتی به بهره‌برداری می‌رسد

۱۰۰۰ میلیارد تومان طرح صنعتی به بهره‌برداری می‌رسد

مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت (صمت) از آماده بودن طرح‌های صنعتی به ارزش ۱۰۰۰ میلیارد تومان خبر داد و گفت که مراسم روز ملی صنعت و معدن روز دهم تیر ماه در تهران و از ۱۱ تا ۳۱ تیر در استان‌ها برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا، امروز (یکشنبه) نشست خبری مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت (صمت) و رئیس ستاد بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن با حضور رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت و رئیس خانه معدن ایران برگزار شد.

محمدرضا فیاض با اشاره به اینکه طرح‌هایی در بخش‌های مختلف از صنایع لبنی تا صنایع مس و کاتد آماده هستند، گفت: ارزش مجموع این طرح‌ها حدود ۱,۰۰۰ میلیارد تومان است و از ۱۰ تیر ماه یکی پس از دیگری به عرصه تولید وارد می‌شود.

وی هدف از برگزاری روز ملی صنعت و معدن را معرفی افراد شاخص و کسانی که گام مؤثری برای تولید برداشته‌اند و مرور دستاوردهای سال ۹۷ عنوان و اظهار کرد: در این روز از برگزیدگان ملی در ۱۵ رشته تقدیر می‌شود و ۵۰ تا ۵۵ نفر از منتخبان در رشته‌های برق و الکترونیک، لوازم خانگی، صنایع غذایی، دارویی، بهداشتی و سلولزی، پوشاک، خودرو و نیرو محرکه، ماشین‌سازی، معدن و شهرک‌های صنعتی مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

ادامه دارد...

کد N2194094

وبگردی