آفتاب

عرضه بیش از هزار عنوان خدمت در دفاتر خدمات الکترونیک قضایی

عرضه بیش از هزار عنوان خدمت در دفاتر خدمات الکترونیک قضایی

معاون قوه قضاییه و رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه از عرضه بیش از هزار عنوان خدمت در دوهزار دفتر خدمات الکترونیک قضایی خبر داد و گفت: طبق ارزیابی‌ها و مطالعه موردی صورت گرفته در شهر تهران ۸۹ درصد از مراجعه کنندگان از ارائه خدمات این مرکز ابراز رضایت کرده‌اند که در نوبه خود نشان‌دهنده موفقیت است.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام حمید شهریاری در نشست خبری که به مناسبت هفته قوه قضاییه برگزار شد، گفت: طرح مراقبت الکترونیکی از سال ۹۴ آغاز شده است و تا پایان خرداد ماه ۹۸ مجموعه پابند‌هایی که استفاده کردیم ۴۷۵ مورد بوده است که از این تعداد ۳۴۴ مورد حکمشان تمام شده است و ۱۳۱ مورد تحت نظارت هستند. در صدد هستیم این موارد را افزایش دهیم و با تاکید رئیس قوه قضاییه این طرح را توسعه دهیم.

معاون قوه قضاییه گفت: همچنین با عرضه بیش از هزار عنوان خدمت در ۲ هزار دفتر خدمات قضایی در سال گذشته با حد نصاب بالایی رسیده‌ایم و سامانه ثبت نام الکترونیک، ابلاغ الکترونیک، تمدید پروانه وکلا، تجدیدنظر خواهی و واخواهی شورا‌های حل اختلاف و... از جمله خدمات ارائه شده در دفاتر خدمات الکترونیک قضایی است.

وی ادامه داد: طبق ارزیابی‌های صورت گرفته و مطالعه موردی صورت گرفته در شهر تهران ۸۹ درصد از مراجعه کنندگان از ارائه خدمات ابراز رضایت کرده اند که در نوبه خود نشاندهنده موفقیت است.

ادامه دارد.... 

کد N2193952

وبگردی