آفتاب

پیام تسلیت رئیس بنیاد شهید در پی درگذشت مادر شهیدان «خرمدل»

پیام تسلیت رئیس بنیاد شهید در پی درگذشت مادر شهیدان «خرمدل»

نماینده ولی‌فقیه، معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی درگذشت حاجیه‌خانم «خورشید جمشیدی» مادر شهیدان «سعید، علی و ایرج خرمدل» را تسلیت گفت.

به گزارش «ایثار»، متن پیام حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهیدی به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

خانواده محترم شهیدان گرانقدر خرمدل
سلامٌ علیکم
صلابت و شکیبایی مادران شهدای معزز که فرزندان خویش را درراه رضای پروردگار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی، نثار کردند در وصف نمی‌گنجد و کلمات قادر به ستودن صبر جمیل این بانوان والامقام نیست.
درگذشت بانوی ماجده و مؤمنه «حاجیه‌خانم خورشید جمشیدی» مادر گرامی شهیدان معزز «سعید، علی و ایرج خرمدل» را به شما خانواده محترم تسلیت عرض می‌نمایم.
ازمنظر ادب و ارادت بر ساحت ایمان و مقام صبرشان ادای احترام نموده و از درگاه پروردگار متعال علو مرتبه ربانی برای آن مرحومه مغفوره و بردباری برای بازماندگان مسألت دارم. امید آن‌که به فضل الهی و در جوار فرزندان شهیدشان قرین رحمت ربوبی گردند.

سید محمد علی شهیدی

******
سعید خرمدل فرزند عبدالرحیم یکم مهرماه سال ۱۳۳۵ متولد شد و چهارم آبان‌ماه سال ۱۳۵۹ در سن ۲۴ سالگی به شهادت رسید. طلبه علی خرمدل نیز دهم آذرماه سال ۱۳۴۵ به دنیا آمد و ۲۱ اسفندماه سال ۱۳۶۳ در سن ۱۹ سالگی در عملیات بدر به شهادت رسید.
ایرج خرمدل نیز متولد دوم آذر ماه سال ۱۳۴۳، چهارم دی ماه سال ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۴ به شهادت رسید. حاج عبدالرحیم خرمدل پدر شهیدان گرانقدر خرمدل نیز که دارای نشان ملی ایثار بود در سال ۱۳۹۳ دارفانی را وداع گفت.
انتهای پیام

کد N2193865

وبگردی