آفتاب
لاهوتی در گفتگو با مهر:

لایحه اصلاح ساختار بودجه بزودی به صحن مجلس می‌آید

لایحه اصلاح ساختار بودجه بزودی به صحن مجلس می‌آید

سخنگوی فراکسیون مستقلین مجلس با اشاره به جزئیات جلسه امروز این فراکسیون با علی لاریجانی، گفت: اصلاح ساختار بودجه آماده و قرار است پس از تعطیلات مجلس به صحن علنی بیاید.

مهرداد لاهوتی با اشاره به جلسه صبح امروز فراکسیون مستقلین با رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: لاریجانی در این جلسه تأکید کرد که در این مدت باقی مانده از مجلس دهم، مباحثی که اولویت دارد در دستور کار قرار گیرد.

وی ادامه داد: رئیس مجلس شورای اسلامی در این جلسه به نمایندگان گفت مسائلی چون مسکن، مشکلات بانک‌ها و صندوق‌های بازنشستگی باید با حضور وزیران ذی‌ربط مورد بررسی قرار گیرد و نباید این مسائل فقط در حد بحث و بررسی باقی بماند، بلکه باید در مجلس درباره این مسائل تصمیم‌گیری شود و طرح‌ها و لوایح باقیمانده هم با اولویت مورد بررسی قرار گیرد.

سخنگوی فراکسیون مستقلین مجلس تصریح کرد: بانک‌ها از مردم سود مرکب دریافت می‌کنند که مجلس چندی پیش تبصره‌ای را به تصویب رساند و دریافت سود مرکب از مردم را ممنوع کرد که شورای نگهبان به این تبصره ایراد گرفت. لاریجانی در این جلسه تأکید کرد که با شورای نگهبان برای پذیرش این تبصره در حال رایزنی است.

لاهوتی با اشاره به اینکه در این جلسه پیرامون اصلاح ساختار بودجه هم مباحثی مطرح شد، خاطرنشان کرد: گویا در دولت و مرکز پژوهش‌ها لایحه اصلاح ساختار بودجه آماده و قرار است پس از تعطیلات مجلس به صحن علنی بیاید و در دستور کار قرار گیرد.

کد N2193862

وبگردی