آفتاب

واکنش سازمان هواپیمایی به قیمت سه‌میلیونی بلیت تهران- کیش- تهران

واکنش سازمان هواپیمایی به قیمت سه‌میلیونی بلیت تهران- کیش- تهران

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، اعلام کرد: تاکنون تصمیمی برای افزایش نرخ بلیت هواپیما گرفته نشده است.

به گزارش ایلنا، مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، در پی انتشار خبری مبنی بر فروش قیمت پرواز تهران- کیش- تهران به سه میلیون تومان گفت: تاکنون تصمیمی برای افزایش نرخ بلیت هواپیما گرفته نشده و شرکت‌های هواپیمایی کماکان براساس دامنه نرخ‌های اعلام شده به سازمان اقدام می‌کنند که سقف و کف اعلام شده توسط شرکت‌ها حتی بیزنس کلاس با این قیمت فاصله بسیار دارد.

رضا جعفرزاده با بیان اینکه شرکت‌های هواپیمایی ملزم به مدیریت نحوه فروش بلیت‌های خود هستند گفت: ملاک نرخ بلیت هواپیما کلاس نرخی است که شرکت‌ها توافق و اعلام کرده اند و بیرون از دامنه نرخ‌ها تخلف محسوب می‌شود.

وی افزود: با هر گونه تخلف از طرف مراکز فروشی که از طریق مکاتبه شرکت‌های هواپیمایی با سازمان هواپیمایی کشوری، بازرسی بازرسان دفتر نظارت و یا گزارش مردمی که موجب بی نظمی و اخلال در نظام بازار و تضییع حقوق شهروندان شود برخورد خواهد شد.

جعفرزاده نحوه برخورد با متخلفان را تعلیق و لغو دفاتر دارای مجوز از سازمان و معرفی به مبادی ذیربط در مورد آندسته از سایت‌هایی که مجوز ندارند عنوان کرد و از متقاضیان خواست هرگونه فروش بلیت خارج از چارچوب تعیین شده از طریق سایت سازمان www.cao.ir گزارش شود.

کد N2193674

وبگردی