آفتاب

رسیدگی به پرونده نجفی هنوز تعیین وقت نشده است/ پرونده قتل شیرمحمدعلی به صورت ویژه رسیدگی می‌شود

رسیدگی به پرونده نجفی هنوز تعیین وقت نشده است/ پرونده قتل شیرمحمدعلی به صورت ویژه رسیدگی می‌شود

سخنگوی قوه قضاییه خبر تعیین وقت برای رسیدگی به پرونده نجفی را تکذیب کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، غلامحسین اسماعیلی در حاشیه مراسم تجدید میثاق مسئولان قوه قضائیه به مناسبت هفته گرامیداشت این قوه گفت: رسیدگی به پرونده نجفی هنوز تعیین وقت نشده است.

وی افزود: ان‌شاءالله در هفته قوه قضاییه که امروز آغاز آن را با تجدید میثاق با آرمان‌های امام آغاز کردیم، برنامه‌های متنوعی داریم. نشست عمومی قوه قصائیه که در صبح و بعدازظهر روز سه‌شنبه برگزار خواهد شد، نشست تخصصی و کاربردی قوه قضاییه خواهد بود.

اسماعیلی در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا درباره رسیدگی به پرونده قتل علیرضا شیرمحمدعلی گفت: در مدت ۴۸ ساعت به این پرونده قتل رسیدگی و به دادسرا فرستاده شد.

اسماعیلی ادامه داد: باید بگویم رسیدگی به اتمام رسیده کیفرخواست پرونده صادر و به دادگاه کیفری یک استان ارجاع شده است.

به گفته سخنگوی قوه قضائیه رسیدگی به این پرونده مانند سایر پرونده‌هایی که دارای بازتاب اجتماعی بوده است، به صورت ویژه و فوق‌العاده رسیدگی خواهد شد .

وی تاکید کرد: این پرونده در حداقل زمان مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

سخنگوی قوه قضائیه در پاسخ سوالی مبنی بر اینکه در رسیدگی پرونده آقای عراقچی و فرستادن به دادسرا در مرحله اول عدم تحقیقات از آقای سیف علت نقص و ارجاع پرونده به دادسرا اعلام شد اما این بار نقص این پرونده چیست، گفت: چه در ارتباط با خود افراد مطروحه در پرونده و چه در ارتباط با سایر بخش‌ها از نظر دادگاه تحقیقات پرونده کامل نبوده و مواردی را هم احصا و به دادسرا اعلام کرده که این تحقیقات تکمیل شود.

ادامه دارد...

 

کد N2193114

وبگردی