آفتاب

برانکو و معادله بازیکنان خارجی الاهلی/ سه نفر رفتنی شدند

برانکو و معادله بازیکنان خارجی الاهلی/ سه نفر رفتنی شدند

تیم فوتبال الاهلی عربستان با هدایت برانکو ایوانکوویچ قید ادامه کار با سه بازیکن خارجی‌اش را می‌زند.

به گزارش خبرنگار مهر، برانکو ایوانکوویچ سرمربی جدید تیم فوتبال الاهلی عربستان بر اهمیت جذب بازیکنان خارجی برای ترمیم بعضی از نقاط این تیم تاکید کرده است.

روزنامه الشرق الاوسط عربستان با اعلام این خبر اعلام کرد که برانکو با امیر منصور بن مشعل یکی از مدیران اصلی باشگاه تماس‌هایی را در روزهای گذشته در این ارتباط و جذب بازیکنان خارجی مطلوب داشته است.

این روزنامه نوشت: «سرمربی جدید الاهلی ریسک خرید بازیکنان خارجی را پنهان نکرده است بخصوص در باشگاه‌های بزرگ که همیشه از آنها انتظار می‌رود بهترین عملکرد را داشته باشند. باشگاه الاهلی در حال حاضر به تمام بازیکنان خارجی خود اعلام کرده است در اولین تمرین تیم که روز شنبه آینده در جده برگزار می‌شود حضور داشته باشند. بعضی از این بازیکنان از جمله پائولو دیاز به خاطر همراهی تیم ملی شیلی در کوپا آمه‌ریکا در اردوی خارجی الاهلی در اتریش حضور خواهند یافت.

انتظار می‌رود برانکو ایوانکوویچ بازیکنان خارجی الاهلی را برای ادامه همکاری در فصل بعد ارزیابی کند. الاهلی در حال حاضر هفت بازیکن خارجی دارد؛ دو بازیکن هجومی یعنی عمر السوما و دیجانینی تاوارس، سه هافبک یعنی جوزف دسوزا، نیکولای استانسیو و کلاودیو بایزا و دو مدافع یعنی پائولو دیاز و سانتوس. انتظار می‌رود کادر فنی الاهلی از میان این بازیکنان عمر السومه، دیجانینی تاوارس، جوزف دسوزا و پائولو دیاز را حفظ کند.»

روزنامه الشرق الاوسط همچنین از وضعیت مبهم نیکولای استانسیو خبر داده است چرا که باشگاه اسپارتاپراگ چک به دنبال جذب این بازیکن است.

کد N2193079

وبگردی