آفتاب
به میزبانی اردبیل؛

آغاز هفته چهارم لیگ ملت‌های والیبال/ سه برد دیگر در انتظار ایران

آغاز هفته چهارم لیگ ملت‌های والیبال/ سه برد دیگر در انتظار ایران

تیم ملی والیبال ایران در هفته چهارم رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال در شهر سرعین در اردبیل میزبان رقبای خود خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال از امروز جمعه ۳۱ خرداد ماه وارد هفته چهارم می‌شود. ملی پوشان ایران در این هفته همانند هفته گذشته از امتیاز میزبانی برخوردارند و مردم اردبیل میزبان سه روز این رویداد والیبالی هستند.

رویدادی که از روز نخست رقابت‌ها، برای شاگردان ایگور خوب آغاز شد. تیم ملی برای نخستین بار با اقتدار صدر جدول رده بندی را در اختیار دارد و یکی از مدعیان قرارگیری روی سکو به شمار می‌رود. پرتغال، استرالیا و فرانسه سه حریف ایران در هفته چهارم روی کاغذ نمی‌توانند برای بلند قامتان ایران مشکل ساز شوند.

پرتغال برای نخستین بار گام در رقابت‌های لیگ ملت‌ها نهاده است و تا به اینجا از ۹ بازی خود تنها ۲ پیروزی به دست آورده. این تیم حریف نه چندان سختی برای ملی پوشان به حساب می‌آید.

استرالیا دومین حریف ایران در هفته چهارم تنها موفق به کسب یک برد از ۹ بازی شده است و در بین ۱۶ تیم حاضر در مسابقات در رده پانزدهم قرار دارد.

اما فرانسه که دوره گذشته رقابت‌ها در فینال نتیجه را به روسیه واگذار و عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد، یکی از مدعیان این دوره به شمار می‌رود. فرانسوی‌ها از ۹ بازی خود موفق به کسب ۶ پیروزی شده‌اند و پایین‌تر از ایران در رده پنجم جدول رده بندی قرار دارند. فرانسه نیز مانند سایر تیم‌های نامدار در والیبال از جمله لهستان، روسیه بدون ستاره‌های خود در رقابت‌های حاضر شده است و این هفته نیز «انگاپت» را در اختیار ندارد.

با وجود ۸ پیروزی تیم ملی تا پایان هفته سوم، ایران با کسب دو پیروزی در هفته چهارم تقریباً صعود خود را به مرحله نهایی مسابقات قطعی می‌کند.

* برنامه کامل دیدارهای ایران در هفته چهارم:

تیم تیم تاریخ بازی ساعت بازی
ایران پرتغال جمعه ۳۱ خرداد ماه ۱۸:۳۰
ایران استرالیا شنبه ۱ تیرماه ۱۸:۳۰
ایران فرانسه یکشنبه ۲ تیرماه ۱۸:۳۰
کد N2192746

وبگردی