آفتاب

کولاکوویچ: امیدوارم در این هفته صعود خود را قطعی کنیم | برنامه بازی های ایران در هفته چهارم

کولاکوویچ: امیدوارم در این هفته صعود خود را قطعی کنیم | برنامه بازی های ایران در هفته چهارم

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: کار سختی در هفته چهارم لیگ ملت‌ها داریم اما امیدوارم در این هفته کار صعود به مرحله نهایی را قطعی کنیم.

هفته چهارم لیگ ملت‌های والیبال در اردبیل با حضور تیم‌های ایران، فرانسه، استرالیا و پرتغال برگزار می‌شود.
ایگور کولاکویچ در نشست خبری پیش از آغاز مسابقات هفته چهارم، اظهار داشت: خیلی خوشحالم که در اردبیل حضور دارم. از دو سال پیش که اینجا در مسابقات انتخابی قهرمانی جهان به میدان رفتیم، خاطرات خوبی از این شهر داریم.
وی درباره مسابقات هفته چهارم گفت: همه مسابقات برای ما سخت خواهد بود، حتی اگر میزبان باشیم.
سرمربی تیم ملی درباره شرایط مصدومیت سیدمحمد موسوی گفت: موسوی از ناحیه زانو دچار مصدومیت است. البته اسم او در لیست تیم ملی است ولی شاید نتواند در بازی اول حضور داشته باشد. این بازیکن باید مبارزه کند و خودش را به شرایط مسابقه برساند و در این مسابقات به ما کمک کند. اگر هم به شرایط خوبی نرسد مسعود غلامی و علی اصغر مجرد می‌توانند جای خالی او را پر کنند.
وی درباره اضافه شدن محمدجواد معنوی‌نژاد به لیست تیم ملی گفت: معنوی‌نژاد در ژاپن دچار مصدومیت شد اما به تیم ملی بازگشته است تا به ما کمک کند.
کولاکوویچ در پاسخ به این سوال که آیا تیم ملی ایران در هفته چهارم مسابقات صعود خود به مرحله نهایی را قطعی می‌کند؟ گفت: درباره کل مسابقات از ابتدا تا انتها سخت است. بازی به بازی تلاش می‌کنیم و امیدوارم که در این هفته بتوانیم حضور خودمان در مرحله نهایی را قطعی کنیم.
سعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال ایران هم در این نشست خبری گفت: هفته به هفته بازی‌ها سخت‌تر می‌شود. خوشبختانه امسال دو هفته میزبانی داشته‌ایم. خوشحالیم که هفته قبل سه پیروزی کسب کردیم و با روحیه بالاتری آماده هفته چهارم شدیم.
وی ادامه داد: شاید خیلی‌ها فکر کنند بازی‌های ما ساده‌تر از قبل خواهد بود ولی انتظارات از تیم ملی بالاتر رفته است. امیدوارم بتوانیم روندی که تا کنون داشته‌ایم ادامه بدهیم.
مارک لبدوف سرمربی استرالیا نیز در این نشست خبری گفت: با وجود اینکه خیلی کم تجربه حضور در ایران را دارم، از جو فوق‌العاده‌ای که برای والیبال در اینجا وجود دارد شگفت زده هستیم و خوشحالیم که چنین فضای خوبی بر اینجا حاکم است.
لورن تیلی سرمربی فرانسه هم اظهار داشت: اولین بار است که در ایران حضور دارم و خیلی خوشحالم. با سه تیم بزرگ بازی می‌کنیم. خوبی لیگ ملت‌ها این است که تعداد مسابقات زیاد است و باعث آماده شدن تیم‌ها می‌شود.
وی گفت: ایران در حال حاضر بهترین تیم جهان است و بهترین عملکرد را در لیگ ملت‌ها داشته است.
تیلی در پاسخ به این سوال که آیا به خاطر مسابقات انتخابی المپیک، بازیکنان اصلی خود را در لیگ ملت‌ها استفاده نمی‌کنید؟ گفت: در اروپا مسابقات انتخابی المپیک بسیار مهم است زیرا اگر نتوانید به المپیک بروید انگار مرده‌اید اما به این معنا نیست که لیگ ملت‌ها برای ما اهمیت ندارد. در هر مسابقه‌ای که شرکت کنیم برای ما بسیار مهم است.
وی افزود: البته برای من مهم است که به بازیکنان اصلی و باتجربه خودمان استراحت بدهم. سعی می‌کنم که بین بازیکنان جوان و با تجربه تعادل ایجاد کنم.
هوگو سیلوا سرمربی پرتغال هم در این نشست خبری گفت: از اینکه در ایران هستم خوشحالم. آخرین بار ۱۰ سال پیش در این کشور حضور داشتم. بازی سختی مقابل ایران و دیگر تیم‌های این گروه داریم ولی نهایت تلاش خودمان را خواهیم کرد.
مکس استبلس کاپیتان استرالیا: باید با سه تیم خوب بازی کنیم و کار سختی در پیش داریم.
بنجامین تونیوتی کاپیتان فرانسه: هم برای من و هم برای تیمم حضور در این هفته از مسابقات تجربه خوبی است. از اینکه در اینجا حضور داریم خیلی خوشحالیم. هفته بسیار سختی در پیش داریم چون تغییرات زیادی در ترکیب تیم خودمان داشته‌ایم. از فردا سعی می‌کنیم بازی به بازی پیش برویم.
الکساندر پری را کاپیتان پرتغال: هر بازی برای ما حکم فینال را دارد. همانطور که سرمربی هم گفت بازی‌های سختی در این هفته در پیش داریم.

برنامه بازی های هفته چهارم لیگ ملت های والیبال:


جمعه ۳۱ خرداد ۱۳۹۸
ایران - پرتغال، ساعت ۱۸:۳۰

شنبه اول تیر ۱۳۹۸
ایران - استرالیا، ساعت ۱۸:۳۰

یکشنبه دوم تیر ۱۳۹۸
ایران - فرانسه، ساعت ۱۸:۳۰
کد N2192708

وبگردی