آفتاب
امیرحسین فتحی تشریح کرد:

رونمایی از پنج بازیکن جدید و تمدید قرارداد پاتوسی

رونمایی از پنج بازیکن جدید و تمدید قرارداد پاتوسی

مدیرعامل باشگاه استقلال آخرین وضعیت نقل و انتقالات این باشگاه برای فصل آینده را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، امیرحسین فتحی در نشست خبری سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال گفت: برای انتخاب استراماچونی روزهای زیادی را صرف کردیم و از بین گزینه های مختلف ایشان را انتخاب کردیم.

وی ادامه داد: فوتبال ایتالیا به فوتبال ایران بسیار نزدیک است. استقلال به دلیل رنگ آبی و لاجوردی که همیشه می پوشد تماشاگرانش را به ایتالیا تشبیه می‌کردند.

امیرحسین فتحی در ادامه خاطرنشان کرد: در سالهای گذشته هم استقلال را با آث میلان مقایسه می‌کردند و این موضوع باعث توجه هواداران می‌شد.

مدیرعامل باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: حالا یک مربی باتجربه آمده است و امیدوارم بتوانیم استقلال را به جایگاه واقعی اش برسانیم و علاوه بر اینکه از نظر قهرمانی به شرایط خوبی می رسیم از نظر اخلاقی هم به جایگاه خوبی برسیم.

ما بیش از پنج بازیکن جذب کردیم. در حال تست دادن هستند. روزهای یکشنبه و دوشنبه رونمایی خواهند شد. وریا غفوری ، سیدحسین حسینی و چشمی به زودی به تیم ما اضافه خواهند شد. چشمی در ایران نیست و قرار است پس از ورود به ایران با ایشان صحبت کنیم. 

وی در مورد ماجرای پژمان منتظری هم گفت: اجازه بدهید وارد این مسائل حاشیه ای نشویم. امروز روز معارفه است و نمی خواهیم وارد مسائل حاشیه ای شویم. 

فتحی در مورد مسائل مربوط به قرارداد شفر هم گفت: بارها از ایشان تشکر کرده ایم و امیدواریم در مباحث مالی هم با ایشان تعامل کنیم و این مشکل هم حل شود. 

وی در قرارداد پاتوسی هم گفت: ایشان قراردادی یک سال و نیمه با استقلال داشتند و اعضای هیات مدیره قول داده اند که بودجه مورد نیاز برای تامین قرارداد سال فوتبالی پیش رو تامین شود تا قرارداد پاتوسی هم جاری شود و کنار ما باشد. 

امیرحسین فتحی در مورد مبلغ توافق سیدحسین حسینی با استقلال و اینکه عنوان شده وی دو میلیارد و پانصد میلیون به استقلال تخفیف داده است گفت: من با پخش موارد قرارداد در فضای مجازی مخالف هستم. با سیدحسین حسینی و غفوری صحبت کردیم. در قالب و سقف مالی باشگاه با این دو بازیکن توافق خواهیم کرد ولی هنوز توافق نهایی صورت نگرفته است. 

فتحی در مورد اینکه آیا از جدایی رحمتی خبر داشتید گفت: خیر در جریان جدایی ایشان نبودم. البته آقای رحمتی بازیکن باتجربه و کاپیتان استقلال بودند و به عنوان بازیکن آزاد در انتخاب تیمشان آزاد هستند. 

کد N2192611

وبگردی