آفتاب
ظریف در دیدار با آیت‌الله مظاهری:

فشارهای آمریکا به دلیل قدرت جمهوری اسلامی ایران است

فشارهای آمریکا به دلیل قدرت جمهوری اسلامی ایران است

وزیر امور خارجه گفت: فشارهای اخیر آمریکا، به سبب قدرت جمهوری اسلامی در صحنه‌های منطقه‌ای و جهانی است؛ از این‌رو، با حفظ اتحاد و انسجام نظام می‌تواند این مشکلات را پشت سر گذارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه که به اصفهان سفر کرده است پیش از ظهر امروز با آیت‌الله مظاهری دیدار و گفتگو کرد.

آیت‌الله مظاهری در این دیدار با تقدیر از تلاش‌ها و فعالیّت‌های ظریف و همکارانش در صحنۀ بین‌المللی و مسائل سیاست خارجی، نقش وزارت امور خارجه در مواجهه و مقابله با مشکلات و مسائل کنونی و فشارهای ظالمانۀ استکبار جهانی به ملّت و نظام جمهوری اسلامی را بسیار تعیین‌کننده دانسته و با اشاره به محبوبیّت ظریف در میان مسئولان و مردم تأکید کرد: ان‌شاءالله با یاری خداوند و عنایات حضرت بقیة‌الله الأعظم «ارواحنا فداه» و پشتیبانی مردم بزرگوار و فهیم، مسئولان کشور به ویژه وزارت امور خارجه بتوانند از صحنۀ مشکلات کنونی با سرافرازی و سلامت عبور کنند.

ظریف نیز در این دیدار با تشکّر صمیمانه از توجّه و حمایت‌های آیت‌الله مظاهری، تأکید کرد: فشارها و تهدیدات ابرقدرت‌ها خصوصاً آمریکا در دورۀ حاضر، به سبب قدرت جمهوری اسلامی در صحنه‌های منطقه‌ای و جهانی است؛ از این‌رو، با حفظ اتحاد و انسجام میان مسئولان و هوشیاری و برنامه‌ریزی لازم، نظام جمهوری اسلامی می‌تواند این مشکلات را پشت سر گذارد.

کد N2192399

وبگردی