آفتاب

کی‌روش: کلمبیا همانطور که من دوست داشتم بازی کرد/ تجربیات 36 ساله‌ام را به اینجا آورده‌ام

کی‌روش: کلمبیا همانطور که من دوست داشتم بازی کرد/ تجربیات 36 ساله‌ام را به اینجا آورده‌ام

سرمربی کلمبیا از برتری خفیف مقابل قطر صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، بامداد امروز تیم ملی کلمبیا موفق شد با گل دقایق پایانی مقابل قطر دومین پیروزی خود در مرحله گروهی کوپا آمه‌ریکا را حاصل کرده و صعود خود به دور حذفی را نهایی کند.

کارلوس کی‌روش، سرمربی کلمبیا در خصوص این دیدار اظهار داشت: زمانی که در یک سوی میدان تیمی محکوم به کسب پیروزی باشد شرایط بازی اینگونه می‌شود. قطر تیمی سازمان یافته بود که هیچ فضایی به حریف نمی داد و در امور دفاعی بسیار بسته عمل می کرد.

وی افزود: در چنین بازی هایی اگر زود به گل نرسید شرایط برای شما دشوار می‌شود. ما برنده شدیم زیرا کلمبیا همانطور که من دوست داشتم بازی کرد و ما به طور کامل در تمام طول 90 دقیقه تمرکز داشتیم.

سرمربی کلمبیا در پایان گفت: حریف ما با سه مدافع میانی و سه هافبک برابر ما قرار گرفته بود و من در این شرایط به این نتیجه رسیدم پرس شدید و حرکت از عقب بهترین گزینه است. در این مقطع و با تقریبا 36 سال سابقه مربیگری، هر تصمیم من مبتنی بر این 36 سال تجربه است و من از این فرصتی که فوتبال برای کار کردن در ایران، پرتغال، امارات، آفریقای جنوبی، ژاپن و ایالات متحده آمریکا و با این بازیکنان بزرگ به من داده است، بسیار خوشحالم.

کد N2192314

وبگردی