آفتاب

افزایش همکاری‌های ایران و عراق برای مبارزه با قاچاق مواد مخدر

افزایش همکاری‌های ایران و عراق برای مبارزه با قاچاق مواد مخدر

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی از افزایش همکاری های دو کشور ایران و عراق در زمینه مبارزه با قاچاق مواد مخدر خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار محمد مسعود زاهدیان در حاشیه دیدار با رئیس سازمان مبارزه با مواد مخدر وزارت کشور عراق اظهار کرد: بحث قاچاق مواد مخدر در دو کشور جمهوری اسلامی ایران و عراق با توجه به مجاورت با افغانستان به عنوان یک معضل اساسی برای هر دو کشور محسوب می شود.

 

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا با بیان اینکه مجاورت با کشور افغانستان باعث آسیب پذیری کشورهای همسایه با آن شده است، گفت: در  دیدار با رئیس سازمان مبارزه با مواد مخدر وزارت کشور عراق برای مقابله با باندهای قاچاق مواد مخدر، افزایش توان عملیاتی و ارتقای سطح آموزش کارکنان از جمله موضوعاتی بود که مطرح شد.  

[p]وی خاطرنشان کرد: طی این دیدار، پیرامون افزایش همکاری‌های دو کشور ایران و عراق در زمینه مبارزه با قاچاق مواد مخدر و همچنین درباره به روزرسانی تجهیزات فنی و ارتقای سطح آموزشی کارکنان تبادل نظر صورت گرفت.

براساس گزارش سایت پلیس، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا در خاتمه ابراز امیدواری کرد در آینده شاهد اثرات مثبت و موثر برگزاری اینگونه جلسات و نتایج چشمگیر آن درمبارزه با قاچاق مواد مخدر در سطح دو کشور باشیم.

انتهای پیام

کد N2191558

وبگردی