آفتاب

لزوم استفاده از نظرات تخصصی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی

لزوم استفاده از نظرات تخصصی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی

استاندار تهران گفت: براساس برنامه ششم مهمترین اولویت ما اقدامات پیشگیرانه است، البته اقدامات مقابله‌ای نیز باید انجام شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، انوشیروان محسنی بندپی در جمع خبرنگاران در همایش مردمی مبارزه با مواد مخدر گفت: خوشبختانه شرایطی ایجاد شد تا بتوانیم ظرفیت های نگهداری معتادان را افزایش دهیم سپاه پاسداران، بسیج، نیروی انتظامی، سازمان زندان و قوه قضاییه همه پای کار آمده و از ظرفیت های تخصصی اجتماع محور نیز کمک گرفته شد و توانستیم نسبت به این پدیده مخرب و پدیده ای که هویت افراد را در معرض خطر قرار داده و بسیاری از مشکلات خانوادگی را باعث می‌شود، مقابله کنیم.

وی ادامه داد: در بحث آسیب های اجتماعی باید از نظرات تخصصی در ابعاد مختلف برخوردار شد و براساس قانون برنامه ششم توجه و تاکیدمان بر اقدامات پیشگیرانه باشد.

استاندار تهران گفت: اقدامات توانمندسازی و مقابله ای نیز از دیگر برنامه های ما است که خدا را شکر خودمان را در این مسیر علمی و تخصصی قرار دادیم. انشالله در ادامه کار نه تنها نقاط ضعف را برطرف می کنیم بلکه باید نقاط قوت را نیز تقویت کنیم و از همه ظرفیت ها بویژه سازمانهای دولتی که در قانون تکلیف دارند و دانشگاه علوم پزشکی و شهرداری و سازمان مردم نهادی که نگاه اجتماع محوری دارند استفاده کنیم.

وی ادامه داد: در کنار آموزش باید مقابله نیز انجام دهیم و برخورد قاطع داشته باشیم نسبت به افرادی که در زمینه مواد مخدر فعالیت می کنند.

کد N2191107

وبگردی