آفتاب

جذب پژوهشگر پسادکتری در زمینه «شبکه اینترنت انرژی» در دانشگاه شریف

جذب پژوهشگر پسادکتری در زمینه «شبکه اینترنت انرژی» در دانشگاه شریف

همشهری آنلاین: دانشگاه صنعتی شریف با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، پژوهشگر پسادکتری در زمینه شبکه اینترنت انرژی جذب می‌کند.

به گزارش خبرنگار همشهری آنلاین، فارغ‌التحصیلان مقطع دکتری در یکی از رشته‌های مهندسی انرژی، مهندسی شیمی، مهندسی صنایع،  مهندسی مکانیک، مهندسی کامپیوتر، مهندسی برق و مدیریت و اقتصاد بر اساس رویکردهای تخصصی که در این دوره پسادکتری مدنظر قرار دارد، می‌توانند داوطلب دوره پسادکتری در زمینه شبکه اینترنت انرژی دانشگاه صنعتی شریف باشند.

دارا بودن تالیفات مرتبط در مجله‌های معتبر بین‌المللی، تسلط به نرم‌افزارهای مرتبط و تسلط به زبان انگلیسی از شرایط لازم برای داوطلبان شرکت در این دوره پسادکتری است.

پژوهشگران واجد شرایط این دوره پسادکتری لازم است طرح تحقیقاتی همراه با برنامه زمان‌بندی اجرای آن را به پژوهشکده علوم و فناوری انرژی دانشگاه صنعتی شریف ارائه کنند و این طرح و برنامه زمانی به تصویب استاد میزبان محقق پسادکتری برسد.

مدت این دوره پسادکتری یکسال است که با توجه به عملکرد پژوهشگر امکان تمدید آن برای شش ماه دیگر وجود دارد.

پژوهشگران واجد شرایط و داوطلب حضور در این دوره پسادکتری لازم است درخواست خود را حداکثر تا ۱۵ مرداد ماه ۹۸ از طریق پست الکترونیکی [email protected] ارسال کنند. همچنین محقق پسادکتری مطالعات خود را حداکثر از اول مهر ماه ۹۸ شروع می‌کند.

کد N2190508

وبگردی