آفتاب

برگزاری دوره‌های تابستانی مدرسه روزنامه نگاری مهر

برگزاری دوره‌های تابستانی مدرسه روزنامه نگاری مهر

مدرسه روزنامه نگاری مهر دوره های آموزشی ویژه تابستان ۹۸ را برگزار می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، دوره‌های آموزشی فصل تابستان مدرسه روزنامه نگاری خبرگزاری مهر با برگزاری دوره خبرنگاری مقدماتی، گزارش نویسی، عکاسی خبری، گرافیک کاربردی، مقاله نویسی، خبرنگاری تخصصی ورزشی و کارگاه ویژه طراحی اینفوگرافیک از هفته سوم تیرماه ۱۳۹۸ آغاز می شود.

کارگاه یک روزه طراحی اینفوگرافیک با تدریس خانم دکتر مریم سلیمی روز پنجشنبه ۱۳ تیرماه از ساعت ۹ تا ۱۷، به صورت ویژه و با ظرفیت محدود در این فصل برگزار می شود.

خبرنگاری مقدماتی با سرفصلهای کلی آشنایی با مبانی خبر و رسانه و قالبهای مختلف تولیدات رسانه ای با تدریس حمیدرضا بوالی، دبیر فرهنگی خبرگزاری مهر روزهای چهارشنبه ساعت ۱۶ الی ۱۹ به مدت ۸ هفته برگزار خواهد شد. گزارش نویسی با تدریس خانم نغمه دانش آشتیانی و با تاکید بر گزارش به عنوان یکی از مهمترین قالبهای تولید رسانه ای روزهای پنجشنبه ساعت ۱۴ الی ۱۶ و به مدت ۱۰ هفته برگزار می شود.

عکاسی خبری را مجید عسگری پور، عکاس باسابقه مهر روزهای پنجشنبه صبح تدریس خواهد کرد. کسانی که با مبانی عکاسی آشنا هستند و علاقه دارند فتوژورنالیسم را بیاموزند می توانند در این کلاس حضور داشته باشند.

رضا خسروی، دبیر باسابقه گروه ورزشی خبرگزاری مهر نیز، تجربیات و دانش خود در حوزه خبرنگاری ورزشی را روزهای سه شنبه ساعت ۱۶ تا ۱۸ به علاقه مندان ورزشی نویسی ارائه می کند.
در کلاس گرافیک کاربردی، حسین رزاق نژاد، گرافیست شبکه افق نرم افزارهای فتوشاپ و ایندیزاین را آموزش می دهد.

دوره جدید مقاله نویسی برای آموزش مهارتهای لازم در خصوص نوشتن مقالات کوتاه برای مطبوعات و خبرگزاری ها توسط جواد حیران نیا، دبیر گروه بین الملل خبرگزاری مهر تدریس می شود.

دوره ویژه خبرنگاری اجتماعی نیز با حضور دبیر و خبرنگاران ارشد حوزه اجتماعی برای تابستان ۹۸ درنظر گرفته شده است که جزئیات آن به زودی منتشر می شود.

مدرسه روزنامه نگاری خبرگزاری مهر که با شعار «هر خبرنگار یک تحریریه» و با رویکرد آموزش مهارت محور فعالیت می کند، دوره های آموزشی «روزنامه نگاری به زبان انگلیسی» را برای پائیز سال ۹۸ درنظر گرفته است که تدریس در این دوره به زبان انگلیسی و توسط خبرنگاران مجرب بین المللی خواهد بود.

علاقه‌مندان برای اطلاع از جزئیات و پیش ثبت نام می‌توانند با واحد آموزش خبرگزاری مهر به شماره ۴۳۰۵۱۴۲۲ تماس بگیرند.

کد N2190225

وبگردی